سلامت و تندرستیکسب و کار برتر

مزیت خرید پروتئین آب پنیر خارجی نسبت به پروتئین آب پنیر ایرانی چیست؟

هر ورزشکاری برای بازسازی بافت عضلانی خود پس از تمرین مداوم به پروتئین آب پنیر و محصولات جانبی آن نیاز دارد. میزان نیاز هر ورزشکار به این مکمل بسیار متغیر است و به شدت تمرین آنها بستگی دارد، بنابراین مصرف و خرید پروتئین آب پنیر از داروخانه آنلاین جزء جدایی ناپذیر زندگی هر ورزشکار در کنار رژیم غذایی اوست.

حال چند سوال مهم که باید از مربی خود بپرسید، کیفیت پروتئین آب پنیر خارجی، تفاوت آن با محصول ایرانی و از همه مهمتر منشا محصول، در ادامه صحبت خواهیم کرد.

پروتئین شیر چیست؟

قسمت آبکی شیر پروتئین آب پنیر نام دارد. کافیست هنگام خرید ماست پس از باز کردن درب ماست به دنبال مایع خالی بالای ماست باشید، این مایع آب پنیر است و به عنوان منبع پروتئین شناخته شده است.

شرکت هایی که محصولات ورزشی تولید می کنند مواد شیرینی مانند شکلات یا وانیل را به صورت پودر به بازار اضافه می کنند و هر ورزشکاری باید پس از تمرین پروتئین آب پنیر مصرف کند تا بسته به شدت تمرین، ریکاوری و بازسازی عضلات انجام شود.

دلایل جلوگیری از ورود پروتئین های آبی خارجی

بد نیست بدانید سه سال پیش ایسنا از ممنوعیت واردات پروتئین آب پنیر خارجی مرتبط با برندهای آمریکایی خبر داد. سازمان غذا و دارو دستور ممنوعیت را به دلیل افزایش نظارت ها صادر کرده است، از سوی دیگر مکمل های غذایی داخلی با بالاترین کیفیت تولید می شوند و می توانند با محصولات آمریکایی رقابت کنند.

شرکت های خارجی خرید پروتئین آب پنیر داروخانه های معتبری هستند.

متاسفانه مشکل ممنوعیت واردات پروتئین مرغ خارجی از برندهای آمریکایی به همین جا ختم نمی شود و سازمان غذا و دارو رسما اعلام می کند که بسیاری از مکمل های بدنسازی در شرایط کاری بسیار نامناسب وارد و ذخیره می شوند. اکثر این پودرهای پروتئینی پس از واردات آب بندی نمی شوند و آلودگی های زیادی به آنها اضافه می شود. نتیجه این خبر ناخوشایند همین توصیه بد است

اگر قصد خرید پروتئین آب پنیر خارجی را دارید، به یاد داشته باشید که:

  1. 1. حتما از داروخانه بخرید.
  2. 2. به هولوگرام و برچسب زرد رنگ محصول دقت کنید.

این برچسب فقط به محصول کنسانتره خارجی چسبانده شده است، بنابراین خریدار مطمئن است که پودر پروتئین حاوی مواد افزودنی مضر و غیر مجاز نیست.

  1. 3. سبز سبز سلامت و کد رهگیری 16 رقمی را برای تایید اصالت کالا بررسی کنید.

این دو برند فقط به عنوان افزونه و لوازم جانبی موجود هستند.

شرایط نگهداری مکمل های پروتئین آب پنیر یکی از عواملی است که بهترین کیفیت مکمل را تعیین می کند.

اگر پروتئین آب پنیر مورد نظر را خریداری کرده اید، دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید، شرایط نگهداری مناسب است. اگر می‌خواهید پروتئین‌ها و مکمل‌های خود را برای مدت طولانی سالم نگه دارید، نکات زیر را هنگام نگهداری آن‌ها به خاطر بسپارید:

  • در جای خشک و خنک نگهداری شود. با این حال، نیازی به نگهداری آن در یخچال نیست.
  • دور از نور مستقیم نگهداری شود.
  • آن را دور از اجاق گاز و ماشین ظرفشویی نگهداری کنید.

در دام سایت های قانونی که محصولات جعلی را ارائه می دهند، نیفتید.

متاسفانه محل و تولید پروتئین های تقلبی و جعلی هنوز ناشناخته است. اکثر این محصولات در کارگاه های کثیف و نامرغوب تولید و در شرایط نامناسب نگهداری می شوند. آموزش از راه دور و برون شهری به دلیل ایمنی و کنترل فاصله بین انبارهای شناخته شده و توزیع این مواد صحت ندارد. در بیشتر منسوجات افزودنی ها باز می شوند و محصول نهایی ترکیبی از افزودنی های غیرقانونی است که استفاده از آنها می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. به همین دلیل بهتر است محصول مورد نظر را از داروخانه های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو خریداری کنید.

ما چند نمونه پروتئین آب پنیر خارجی با کیفیت بالا را که توسط کارشناسان انتخاب شده اند، ارائه می دهیم

بعد از تمرین، نوشیدن یک شیک پروتئینی خوب به شما کمک می کند تا عضلات خود را آرام کرده و ترمیم کنید. برای این منظور سه محصول خارجی مورد تایید وزارت بهداشت را بشناسیم:

Molkenprotein 100 Goldacre Line Turk Nutrition

پروتئین آب پنیر 100 گلداکر لاین ترک تغذیه

یکی از بهترین پودرهای پروتئین آب پنیر خارجی موجود در بازار، پروتئین وی ترک نوتریشن است که برای افزایش حجم عضلانی استفاده می شود. این محصول از پروتئین وی، ایزوله آب پنیر، آب پنیر هیدرولیز شده و گلوتامین ساخته شده و هضم آسانی دارد. بهترین زمان استفاده از آن برای آقایان و خانم ها بعد از تمرین است و این پروتئین آب پنیر کم چربی است.

پروتئین VISS

پروتئین VISS در دو طعم شکلاتی و نارگیل شکلاتی کم کربوهیدرات مکمل دیگری است که هر ورزشکاری برای ترمیم و بازیابی عضلات خود به آن نیاز دارد.

پروتئین VISS قابلیت هضم بالایی دارد و در صورت عدم تحمل لاکتوز ورزشکار می تواند با خیال راحت از این محصول استفاده کند.

پروتئین VQNT شیرین

توصیه سوم Delicious VQNT Protein است که حاوی 90 درصد پروتئین آب پنیر است و یکی از سریع ترین محصولات متابولیک موجود در بازار برای ریکاوری سریع پس از کار عضلانی است. این محصول برای افزایش حجم عضلانی توصیه می شود و با فرم خاص خود به ورزشکاران مبتلا به کمبود پروتئین کمک می کند.

پروتئین آب پنیر و مکمل های ایرانی را کاوش کنید

در حال حاضر شرکت معروف ایرانی انواع پروتئین های آب پنیر حیوانی و گیاهی را با دستور العمل های مخصوص ورزشکاران حرفه ای فرآوری کرده است که خطر قاچاق و نگهداری در شرایط غیربهداشتی را ندارند که بلافاصله پس از تولید به دست مصرف کنندگان می رسد و ماندگاری بالایی دارند. تاریخ انقضا.

تمامی محصولات ایرانی در کارخانه های پیشرفته با جدیدترین متدها و با نظارت کارشناسان حرفه ای تولید می شود. پودرهای پروتئین و سایر مکمل ها در داروخانه های رسمی به فروش می رسند و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند. علاوه بر این اولین پلاگین ها از برندهای معتبر و درجه یک خارجی با مجوز دولتی وارد و تولید می شوند.

منبع:

https://baelm.net/192339-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%a6%db%8c%d9%86-%d9%88%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c/

دکمه بازگشت به بالا