قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی

زگیل تناسلی چیست؟

ویروس HPV یکی از ویروس های شناخته شده است که آن را عامل ابتلا به بیماری زگیل تناسلی می دانند. از این ویروس تاکنون بیش از صد  و پنجاه نوع شناخته شده است که در میان آن ها پانزده گونه ی خطرناک وجود دارند که فرد در صورت ابتلا به  آنها می تواند به سرطان های دردناک و کشنده ای گرفتار شود. HPV16، HPV18 و HPV45، HPV66، HPV59 و… نمونه هایی از خطرناک ترین تایپ های ویروس پاپیلومای انسانی یا همان HPV هستند که از عوامل ابتلا به سرطان های مقعد، گلو، مری، آلت تناسلی، واژن، دهانه ی رحم، رحم و … به شمار می آیند. این بیماری از راه مقاربت جنسی بدون مراقبت با شریکان جنسی متعدد، رابطه ی جنسی خارج از قاعده ی ازدواج، رابطه ی جنسی زودهنگام در سنین پایین و… انتقال می یابد.

بازی | پوست | زگیل تناسلی

افرادی که مبتلا به زگیل تناسلی هستند لزوما دارای علائم و نشانه های زگیل تناسلی نمی باشند و این امکان وجود دارد که فرد به خصوص در مردان، این ویروس به صورت نهفته در بدن او وجود داشته باشد و به دیگران انتقال بدهد.

ابتلا به زگیل تناسلی به صورت بروز دانه های گوشتی ریز و درشت به رنگ پوست و حتی گاهی به رنگ های قرمز و صورتی دیده می شود و در صورت عدم درمان و تشخیص به موقع می تواند با خراش، سوزش، درد و حتی گاهی خونریزی به هنگام دفع و یا ادرار همراه باشد.

در صورتی که زگیل تناسلی در حلق یا دهان پیدا شود می تواند مشکلات بلع و… برای فرد مبتلا به دنبال داشته باشد. تشخیص زودهنگام زگیل تناسلی و اقدام به موقع برای درمان آن می تواند به رفع زگیل ها و بهبود بیماری و جلوگیری از سرطانی شدن فرد کمک زیادی بکند. روش های درمانی شناخته شده و به کار گرفته شده برای بهبود فرد مبتلا به زگیل تناسلی عبارتند از کرایوتراپی، لیزر درمانی، استفاده از پماد برای درمان موضعی و… .

پک درمان زگیل تناسلی شامل چیست؟

درمان زگیل تناسلی با قارچ های خوراکی دارویی مثل قارچ های گانودرما، شیتاکه و دم بوقلمون مدت های زیادی است که تحت بررسی های آزمایشگاهی پزشکان این حوزه قرار گرفته است و طی این مدت به نتایج جالبی در مورد اثرات درمانی رسیده اند. پک درمانی زگیل تناسلی با استفاده از قارچ گانودرما، شیتاکه و دم بوقلمون، شامل پک های دو ماهه، چهار ماهه و شش ماهه است که فرد با استفاده از آن ها می تواند به راحتی بر بیماری غلبه کرده و به دفع کامل ویروس پاپیلومای انسانی از بدن خود کمک کند. این روش درمانی بدون عارضه ی جانبی بوده و می تواند در کنار درمان این بیماری همه ی عفونت ها و باکتری های مضر موجود در بدن فرد را نیز برطرف نماید.

خواص دارویی و قیمت قارچ گانودرما

دارا بودن خواص دارویی مسئله از دیگر مسائل تاثیر گذار بر قیمت قارچ گانودرما خرید آن می باشد. نمونه هایی با خواص دارویی کمتر و چه بسا فاقد خواص دارویی با قیمت کمتری در عرضه می شود.

بر اساس منابع علمی ، قارچ گانودرما حاوی پلی ساکاریدها ، پپتیدها و تری پنوئیدهای دارویی هستند.  این قارچ همچنین حاوی فیبر غذایی و مواد معدنی مختلف ، ویتامین ها ، و اسیدهای آمینه هستند. پلي ساكاريدها و تري ترپن ها و سایر عناصر معدنی مهمترین مواد موثره این قارچ هستند. اگر آنالیز های شیمیایی این قارچ را بررسی نماییم هیچ نوع توکسین یا سمی از این قارچ جداسازی، شناسایی یا گزارش نشده است.

قارچ شیتاکه و خواص دارویی این قارچ

قارچ شیتاکه مملو از ویتامینهای آ، ب، سی، دی، ای و حتی ویتامین کا بوده که تنها با این ویتامین ها تاثیر زیادی در سلامت پوست، مو و سلامت دندانها داشته و همچنین وجود ویتامین سی و کا در کنار هم نقش ضد سرطانی آن را بالاتر میبرد. نقش ویتامین دی در سلامت استخوانها انکار ناپذیر است. علاوه بر ویتامینها، قارچ شیتاکه مجموعه‌ای از مواد معدنی مهم مثل کلسیم، سدیم، مس، روی، منگنز، پتاسیم و انواع پروتئین ها و اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان‌ها را دارا بوده که موجب بهبود عملکرد عضلات، پیشگیری از سرطان، پیشگیری از انواع سکته‌ها، پیشگیری از آلزایمر، رفع مشکلات خواب، رفع مشکلات پوست، درمان اگزما و پسوریازیس، پیشگیری و درمان انواع آلرژی‌ها، پیشگیری و درمان بیماری‌های زنان، بهبود گوارش و پیشگیری و درمان انواع بیماریهای عفونی، کبدی، کلیوی و باکتریایی میشود.

اثیر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی

قارچ گانودرما و سیستم ایمنی بدن

از جمله تاثیرات مثبت قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. سیستم ایمنی قوی‌تری می‌تواند به طور طبیعی با ویروس HPV مبارزه کرده و آن را ضعیف و غیرفعال کند.

آنتی‌اکسیدان‌ها و بازسازی سلولی

قارچ گانودرما دارای مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است که می‌توانند در بازسازی و بازیابی سلولی نقش مهمی ایفا کنند.

تهیه و مصرف گانودرما

گانودرما لوسیدوم و خواص آن

گونه لوسیدوم گانودرما دارای خواص بسیاری است و تنها گونه ارزشمند گانودرما به شمار می‌آید. توجه به کیفیت قارچ گانودرما و استفاده از آن به شکل منظم می‌تواند به خوبی باعث تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن شود.

پیشگیری از زگیل تناسلی

از جمله روش‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس HPV و زگیل تناسلی می‌توان به واکسن گارداسیل اشاره کرد. هرچند واکسن ممکن است از برخی انواع ویروس HPV محافظت کند، اما رعایت بهداشت فردی و استفاده از روش‌های محافظتی در روابط جنسی نیز بسیار مهم است.

قهوه گانودرما، نوعی محصول خاص در دنیای قهوه است که با ترکیب عطر و طعم لذت‌بخش قهوه با قارچ دارویی گانودرما تولید می‌شود. این محصول با تنوع در اشکال و اندازه‌ها ارائه می‌شود، از جمله ۱۷۰ ml غلیظ و خوش عطر تا ۲۸۵ ml سبک و طعم دار. در هر بسته شما ۲۰ عدد از این قهوه را پیدا می‌کنید.

گانودرما و تأثیرات آن بر سلامتی

مراحل پنج گانه اثرگذاری گانودرما بر روی بدن

مرحله بررسی (1-30 روز)

در این مرحله، گانودرما به تشخیص بیماری‌های مخفی و سموم موجود در بدن کمک می‌کند و سپس عملکردهای بدن را تنظیم می‌نماید. در طول این مرحله، بدن علائمی را نشان خواهد داد که عوارض جانبی نیستند، اما در شناسایی منطقه بیماری به ما کمک می‌کند.

پاکسازی، سم‌زدایی (1-30 هفته)

گانودرما به عنوان “پادشاه سم‌زدایی” شناخته می‌شود چرا که قدرت و توانایی بالایی در حذف مقادیر بیش از اندازه اسید اوریک، اسید لاکتیک، کلسترول اضافی، ذخایر چربی، بافت مرده و سموم انباشته شده در بدن را دارد. این سموم از طریق سیستم گردش خون (کلیه و کبد)، از طریق مدفوع، از طریق تنفس و خلط تخلیه می‌شوند.

تنظیم کردن (1-12 ماه)

در این مرحله، گانودرما به تنظیم فعالیت‌های بدن می‌پردازد و سلامتی عمومی را بهبود می‌بخشد.

قهوه گانودرما: لذتی با فواید برای سلامتی

قهوه گانودرما، نحوه‌ای خوشمزه برای مصرف قارچ گانودرما است. شما می‌توانید یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید و از قهوه تان لذت ببرید. همچنین می‌توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شود و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه‌ای تر شود.

فواید گانودرما برای سلامتی

تقویت سیستم ایمنی (1-3 ماه)

گانودرما با افزایش تولید سلول‌های سفید خون و تقویت سیستم ایمنی به مبارزه با عفونت‌ها کمک می‌کند.

کاهش التهاب (1-6 ماه)

این قارچ معتبر به عنوان یک مولتی‌ویتامین طبیعی کمک می‌کند تا التهاب‌های مزمن در بدن بهبود یابند.

کاهش استرس (1-6 ماه)

گانودرما به تنظیم سطوح استرس در بدن کمک می‌کند و از عوارض ناشی از استرس جلوگیری می‌کند.

تقویت سلامت قلب (6-12 ماه)

قهوه زنجبیل دارچین دکتر بیز با کاهش فشار خون و کلسترول به بهبود سلامت قلب کمک می‌کند.

تقویت سلامت کبد (6-12 ماه)

گانودرما به تنظیم کبد کمک می‌کند و از بیماری‌های کبدی جلوگیری می‌کند.

بخشی از مزایای گانودرما همراه با کافه سوپریم

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پاکسازی و سم زدایی بدن
  • رفع انسداد در گردش خون
  • تقویت انرژی بدن

جزئیات محصول

کافه سوپریم چیست؟

کافه سوپریم یک قهوه کامل برای انرژی زایی در هر زمانی از روز است.

این قهوه ملایم و طعم دار فواید کامل قهوه را داشته و خیلی راحت و سریع آماده می شود.

بعلاوه، کافه سوپریم حاوی جینسینگ است که در همه جای دنیا بخاطر طعم و فواید آن مورد استفاده قرار می گیرد.

گانودرما لوسیدوم دیگر ماده موجود در این قهوه هستند. این گنجینه سنتی آسیایی در آشپزی، تولید چای و سایر محصولات استفاده می شوند.

ترکیبی جادویی: کافه سوپریم و گانودرما

اجزاء ترکیبی قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در دنیا. آماده کردن این قهوه با طعم دار و لذیذ بسیار ساده است. شما می‌توانید این قهوه با بسته‌بندی عالی را همیشه همراه داشته باشید.

غنی از فیبر طبیعی

فیبر هر بسته کافه سوپریم حاوی 2 گرم فیبر است. کافه سوپریم قهوه‌ای با ترکیب گانودرما و فیبر طبیعی است.

گانودرما لوسیدوم یا قارچ ریشی قرمز

گانودرما لوسیدوم که به آن قارچ ریشی قرمز هم می‌گویند، و طعم ملایم آن طعم قهوه را عمیق‌تر کرده و فواید آن برای سلامت تقویت می‌شود.

تنوع ترپنوئیدها و اسیدهای آمینویی

قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینوست. این قارچ‌ها آداپتوژن یا سازش‌زا هستند.

گانودرما در فرهنگ آسیایی

گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرار گرفته و معنی نام آن به زبان چینی “قدرت معنوی” است، اما ژاپنی‌ها به آن “رِیشی” به معنی پادشاه گیاهان می‌گویند.

خواص و مزایای کافه سوپریم با گانودرما

کافه سوپریم با افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن، پاکسازی و سم‌زدایی بدن، و رفع انسداد در گردش خون به بهبود سلامتی شما کمک می‌کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن

گانودرما با ترکیبات فراوانی که دارد، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. این به معنای کمتر شدن بیماری‌ها و عفونت‌ها و افزایش مقاومت بدن در برابر آنها است.

پاکسازی و سم‌زدایی بدن

گانودرما به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل می‌کند و به بدن کمک می‌کند تا سموم را از خود دفع کند. این فرآیند پاکسازی بدن را بهبود می‌بخشد و به حفظ سلامتی کمک می‌کند.

رفع انسداد در گردش خون

مصرف کافه سوپریم با گانودرما باعث بهبود گردش خون می‌شود. این به افزایش عرض عروق خونی و بهبود عملکرد قلب کمک می‌کند.

تقویت انرژی بدن

یکی از مزایای بزرگ کافه سوپریم با گانودرما افزایش انرژی بدن است. این نوشیدنی طعم دار، شارژ انرژی شما را بهبود می‌بخشد و در طول روز به شما کمک می‌کند تا پرانرژی باشید.

جزئیات محصول کافه سوپریم

کافه سوپریم حاوی گانودرما لوسیدوم و فیبر طبیعی است. این ترکیب منحصر به فرد باعث می‌شود که قهوه دکتر بیز سوپریم یک انتخاب جذاب برای افزایش سلامتی و انرژی شما باشد.

 

محتوای این مطلب پنهان
دکمه بازگشت به بالا