سلامت و تندرستی

خودرویی که کادو رونالدو در سال نو شد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده، جام جهانی 2022 برای کریستیانو رونالدو، بازیکن خارق‌العاده، چیزی نیست که ارزش یادآوری داشته باشد. با این حال، روز جشن کریسمس مطمئناً برای او ارزش یادآوری را داشت، زیرا شریک او جورجینا رودریگز یک ماشین رولزرویس جدید در این جشن به او هدیه داد. در یکی از ویدئوها در صفحه اینستاگرام، جورجینا در حال هدیه دادن رولزرویس Dawn سفید رنگ به کریستیانو رونالدو به عنوان هدیه ای شگفت انگیز برای کریسمس دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خودرویی که جورجینا برای رونالدو به مناسبت کریسمس هدیه داد!/ عکس

داون توسط رولزرویس به عنوان جایگزینی برای فانتوم کوپه قدیمی در سال 2015 معرفی شد و نزدیک به هفت سال در خط تولید باقی ماند. رولز رویس داون که پلتفرم خود را با نسل اول گوست به اشتراک می‌گذارد، نسخه کانورتیبل دو در از کوپه Wraith است که تولید آن توسط رولز رویس نیز متوقف شده است. با این حال، طبق گفته رولزرویس، حدود 80 درصد از پنل‌های بدنه Dawn با Wraith متفاوت است.

خودرویی که جورجینا برای رونالدو به مناسبت کریسمس هدیه داد!/ عکس

بسیاری از مردم از دیدن کریستیانو که Dawn را به عنوان یک هدیه جدید کریسمس دریافت می‌کند، هیجان زده هستند. با این حال، شایان ذکر است که رولزرویس تولید Dawn را در ابتدای سال 2022 متوقف کرد. بنابراین، Dawn هدیه داده شده به رونالدو ممکن است یکی از آخرین مدل‌های تولید شده Dawn باشد یا به عنوان خودروی دست دوم خریداری شود.

خودرویی که جورجینا برای رونالدو به مناسبت کریسمس هدیه داد!/ عکس

بیشتر بخوانید:

منبع: cartoq

227323

تیم خبری مقالات علمی

به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، هدفم این است که متونی را ارائه دهم که علاقه شما را به علم پزشکی تحریک کند و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.
دکمه بازگشت به بالا