سلامت و تندرستیکسب و کار برتر

بهترین سرم دوفاز مو

محصول درخشندگی و براقیت خاصی به موها میدهدو الکتریسیته ساکن موها رو را ازبین میبرد.به خاطر فرمول خاص نرم کنندگی فوق العاده به موها میبخشد و شانه زدن را راحت تر میکند.همچنین با دارا بودن خاصیت فیلتر ضد آفتاب و آنتی اکسیدان بسیار قوی موها را در مقابل اشعه آفتاب مراقبت میکند.

سرم دو فاز مو ارگان بیز ، نرم کننده و باز کننده سریع گره با قابلیت استفاده برای انواع مو می باشد که بدون ایجاد هرگونه حس چربی و سنگینی، سبب درخشندگی و بهبود شانه پذیری مو می گردد.

گلیس محصول کشور آلمان و زیرمجموعه‌ای از برند معتبر و معروف شوارتزکف است. اسپری دو فاز million gloss گلیس خاصیت ترمیم کنندگی دارد و برای موهای آسیب دیده مناسب می باشد. همچنین به‌دلیل وجود کراتین مایع در این اسپری دو فاز، درخشان‌کننده‌ای قوی برای موها به‌شمار می‌رود بطوریکه موها را نرم و لطیف و براق می‌کند.

اسپری دوفاز مو کراتینه مناسب برای انواع مو با رایحه دلپذیر حجم دهنده قوی ،ضد مو خوره،تثبیت کننده رنگ مو آبرسان مو بدون نیاز به آبکشی ،نرمی و لطافت بسیار بالایی به موها می دهد با ایجاد یک لایه سیلیکونی بر روی سطح مو باعث مقاومت مو در برابر حرارت سشوار و اتوی مو میگردد

این اسپری مو برای افرادی مناسب است که موهایشان در اثر عوامل مختلف خشک شده و کراتین خود را از دست داده است و یک محصول بعد از حمام خوب برای رفع خشکی و وز موهای خود می خواهند. این اسپری مو نیاز به آبکشی ندارد.

نرم کننده و براق کننده موکمک به آسانی شانه کردنکمک به باز کردن گره موترمیم و تغذیه موهای آسیب دیدهمناسب برای موهای خشک و آسیب دیدهافزایش درخشندگش مو بدون نیاز به آبکشی

اسپری دو فاز کراتینه مو وزدار رومینا تقویت کننده ،ترمیم کننده و نرم کننده بدون آبکشی که خاصیت صاف کنندگی موهای وزدار را دارد و حاوی روغن هسته آرگان، روغن آووکادو و کراتین هیدرولیز شده است.

ماسک اسپری دو فاز مو آرگان یو وی فیلتر آدرا، به دلیل داشتن روغن آرگان، خشکی موها را کاملا برطرف کرده و سبب درخشش آن می‌شود. روغن آرگان مو را مرطوب نگه داشته و به ساقه‌ی موها نفوذ کرده و به خوبی آن را تقویت و ترمیم می‌کند. آرگان به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا9، امگا3 و ویتامین E موها را تغذیه و ویتامینه کرده و برای نرم و ابریشمی کردن موها بهترین گزینه است.

ماسک مو آدرا دارای دوفاز بوده، برای استفاده افرادی که موهایشان به هر دلیلی خشک شده و کراتین خود را از دست داده طراحی شده است و بعد از مصرف نیازی به آبکشی ندارد. این محصول به واسطه دارا بودن کراتین هیدرولیز شده موجب تقویت ساختار موها شده و در ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده آن نقش بسزایی دارد.

اسپری دوفاز مو، یک محصول مراقبتی بسیار مهم برای مو است. این اسپری برای انواع مو قابل استفاده بوده و می‌تواند از مو در برابر حرارت گرما سشوار و اتو محافظت کند. اسپری دوفاز مو بوتانیس یک محصول مناسب جهت استفاده مو رنگ شده است. این اسپری می‌تواند از مو در برابر حرارت سشوار و اتو محافظت کند و باعث ایجاد درخشش در مو نیز شود. از دیگر مزیت‌های این محصول می‌توان به خاصیت تثبیت رنگ و افزایش ماندگاری آن اشاره کرد. اگر موهای رنگ شده دارید، این محصول گزینه مناسبی جهت استفاده و مراقبت از موهای شما خواهد بود.

ماسک مو کراتین هیدرولیز شده دو فاز حاوی روغن آرگان 200میل تاپ شاپ، علاوه بر داشتن کراتین هیدرولیز شده، موجب تغذیه و ترمیم موهای آسیب دیده نیز می‌شود. سرم دوفاز گانودرما بیز به عنوان یک لایه محافظتی پیش از استفاده از اتو مو یا سشوار گرم، بسیار مناسب است. ماسک مو کراتینه تاپ شاپ برای حالت دادن و صاف کردن سریع موها مؤثر بوده و استفاده از آن باعث درخشندگی ساقه مو می‌شود.

اسپری دو فاز تقویت‌کننده مو هیرواتر کامان دارای فرمولاسیون مغذی و سبک است و از گره خوردگی موها جلوگیری می‌کند و موجب نرم و درخشان شدن موها می‌گردد. کراتین موجود در این محصول، موها را احیا می‌کند و باعث ترمیم و استحکام بیشتر موها می‌گردد. علاوه بر این، روغن آرگان موجود در ترکیبات این اسپری مو سبب جذب آب در موها شده و به نرمی آن کمک می‌کند.

معرفی اسپری مو دوفاز نانو گلوبالامروزه محصولات زیادی برای حفظ سلامت مو در بازار موجود هستند، شناخت آنها به شما این امکان را می دهد که بهترین انتخاب را برای موهای خود داشته باشید. یکی از محصولاتی که بارها نام آن را شنیده ایم اسپری های مو است که انواع مختلفی از جمله دوفاز، حاوی آرگان و کراتین، محافظ حرارت و…است.

اسپری دو فاز کراتین هانادی بدون ایجاد چربی بر روی تارهای مو با آبرسانی عمیق و قوی موجب نرماولین گام مراقبت مو بعد از استحمام استفاده از اسپری دو فاز مو است. اما اسپری دو فاز مو چه تاثیری روی موها دارد؟ بهترین مارک اسپری دو فاز مو چیست؟ چگونه باید از آن استفاده کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سوالات با ما همراه باشید.

اسپری دو فاز مو چه تاثیری روی موها دارد؟

این محصولات همان طور که از نامشان نیز پیدا است از دو بخش یا دو فاز تشکیل شده اند. یک فاز آب و یک فاز سیلیکون! وقتی این دو فاز به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند لایه ای محافظ دور تا دور تار موها ایجاد می کنند که از تاثیر مخرب وسایل حرارتی مو، روی موها جلوگیری کرده و مانع از دست رفتن رطوبت موها می گردند.

اما این تنها ویژگی این محصولات فوق العاده نمی باشد. ، موها را به طور موثری آبرسانی کرده و از خشکی و دهیدراته شدن موها جلوگیری می کنند. این محصولات بسته به نوع موها کارکردهای متفاوت بیشتری دارند. اغلب حاوی ترکیبات تغذیه کننده می باشند که موها را تقویت می کنند.

همچنین وجود ترکیبات ترمیم کننده در این محصولات به رفع مشکلات ساختمان مو کمک بسیار زیادی می نمایند. این محصولات می توانند به تثبیت و افزایش دوام رنگ مو نیز کمک کنند. اسپری های دو فاز مو از وزی و گره خودرگی موها جلوگیری می نمایند و باعث نرمی و لطافت موها می گردند. این محصولات نیازی به آبکشی ندارند و باعث چرب شدن موها نیز نمی شوند.

معرفی بهترین مارک اسپری دو فاز مو

اسپری دو فاز برای موهای خشک

این نوع اسپری ها اغلب حاوی ترکیبات رطوبت رسان بسیار قوی می باشند و علاوه بر جلوگیری از خروج رطوبت موها، با تامین نیاز رطوبتی مو بعد از استحمام مانع از خشکی و شکنندگی تارهای مو می گردند.

اسپری دو فاز سریتا

این اسپری مو برای افراد دارای موهای خشک فرموله شده است. وجود ترکیبات رطوبت رسان قوی در فرمولاسیون آن، به تامین رطوبت مورد نیاز مو کمک بسیار زیادی می نماید. از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری کرده و با بهبود خاصیت ارتجاعی مو، به افزایش حالت پذیری موها نیز کمک می نماید.

، تغذیه کننده و تقویت کننده موها می باشد. این محصول حاوی ترکیباتی چون روغن آرگان، پروتئین هیدرولیز شده کراتین و سویا می باشد که به تقویت و بازسازی موها نیز کمک می نماید. علاوه بر این از موها در برابر وسایل حرارتی مو محافظت کرده و به بهبود شانه پذیری موها کمک می نماید.

اسپری دو فاز برای موهای فر

از جمله ویژگی های بارز این اسپری ها، افزایش میزان انعطاف پذیری و بهبود حالت پذیری موها می باشد. یکی از مشکلات افراد دارای موی فر، خشکی و زبری موها می باشد. این محصولات، با آبرسانی به موها از خشکی مو جلوگیری کرده و همچنین نرم کننده ولطافت بخش موها می باشند.

اسپری دو فاز گلیس

یکی از ویژگی های بارز این محصول، رطوبت رسانی فوق العاده آن است که به افزایش میزان انعطاف پذیری مو کمک بسیار زیادی می نماید. علاوه بر این نرم کننده ولطافت بخش موها بوده و به درخشان و براق شدن موها کمک می نماید.

حاوی ترکیبات تغذیه کننده می باشد که به تقویت و بهبود استحکام موها کمک می نماید. این محصول بافتی بسیار سبک دارد و باعث ایجاد احساس چربی و سنگینی روی موها نمی گردد. علاوه بر این با ایجاد لایه ای محافظ روی موها، مانع از آسیب دیدگی مو در اثر استفاده از وسایل حرارتی می گردد.

سرم دو فاز مو مورینگا به دو فاز تقسیم می‌شود: فاز اول حاوی روغن مورینگا و فاز دوم حاوی مواد نرم‌کننده و حالت‌دهنده است. هنگام استفاده از محصول، باید دو فاز را با هم تکان دهید تا مخلوط شوند. سپس می‌توانید سرم را روی موهای مرطوب یا خشک بمالید.

اسپری دو فاز برای موهای رنگ شده و آسیب دیده

تثبیت و افزایش دوام رنگ مو، بهبود دهنده ساختار مو، احیا و بازسازی موهای آسیب دیده، رطوبت رسانی و … از جمله ویژگی های بارز این نوع اسپری ها می باشند. این محصولات مناسب افرادی می باشند که از رنگ مو و دکلره استفاده می کنند و یا اینکه موهای آن ها در اثر استفاده از محصولات شیمیایی مو، وسایل حرارتی و … آسیب دیده و وز می باشد.

اسپری دو فاز بیول

این محصول به طور اختصاصی برای افرادی که موهای رنگ شده و آسیب دیده دارند فرموله شده است. در فرمولاسیون این اسپری مو از کراتین استفاده شده است که به ترمیم و بازسازی بخش های آسیب دیده مو کمک بسیار زیادی می نماید.

علاوه بر این حاوی آلوئه ورا بوده که یک رطوبت رسان بسیار قوی است و با آبرسانی به موها، باعث بهبود شانه پذیری، خاصیت ارتجاعی مو و شاداب شدن آن ها می گردد. این اسپری مو از موها در برابر آسیب های ناشی از وسایل حرارتی مو محافظت می کند و درخشان کننده و براق کننده موها می باشد.

روش استفاده از اسپری دو فاز مو

بهترین زمان برای استفاه از اسپری های دو فاز مو، بعد از استحمام می باشد.

ابتدا آب موها را با استفاده از حوله مناسب بگیرد به طوری که دیگر از موها آب نچکد.

سپس اسپری را به خوبی تکان دهید تا دو فاز آن به طور کامل با یکدیگر ترکیب شوند.

از فاصله ۱۵ سانتی متری محصول را روی موهای خود اسپری کنید. سعی کنید محصول به همه جای ساقه مو برسد.

سپس به آرامی ساقه مو را ماساژ دهید تا به خوبی پخش گردد و بعد خود را ادامه دهید.

دقت داشته باشید که از اسپری دو فاز مو نباید روی ریشه مو و پوست کف سر استفاده نمایید.

ی و لطافت بافت مو می شود و شانه پذیری موها را راحت تر می کند. این اسپری دارای خاصیت شکست نور می باشد که به همین دلیل پس از استفاده از آن موها درخشان تر و زیباتر دیده می شود.

این اسپری دو فاز با فرمولاسیون قوی و مغذی به ترمیم مو‌های آسیب دیده و خشک می‌پردازد و علاوه بر آبرسانی مو‌ها به آن‌ها ظاهری شاداب نیز می‌بخشد.

 

دکمه بازگشت به بالا