سلامت و تندرستیکسب و کار برتر

انجام آزمایش خون برای عقیم سازی سگ نر و ماده بسیار اهمیت دارد

انجام آزمایش خون برای عقیمسازی سگ نر و ماده بسیار اهمیت دارد. ضربان قلب ، میزان تنفس و فشار خون سگ شما نیز در طول عمل کنترل می شود. تغذیه یکی از پارامترهایی است که می توانیم با رعایت خوب مالکان آن را کنترل کنیم. معمولاً سگ های نر با دیدن سگ های ماده رفتارهایی مانند پارس کردن شدید، ریزش آب دهان و یکسری رفتارهای جنسی دیگری را انجام میدهند. 1. بهبود رفتارهای وابسته به جنس مانند خود ارضایی به خصوص در سگ ها،اسپری نمودن ادرار توسط گربه های نر و برخی از اشکال خشونت در نرها (در ارتباط با سگ های ماده فحل) که بهبود این رفتارها به دلیل کاهش سطح هورمون های جنسی بعد از عقیم سازی انفاق می افتد. اما نکتهای که نباید فراموش کنین اینه که به عقیمسازی به چشم چیزی که یک شبه رفتارهای اشتباه سگ رو از بین میبره نباید نگاه کنین. این عمل در واقع یک جراحی مهم است زیرا واقعاً خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد و خطر بارداری ناخواسته را تا 100٪ کاهش می دهد.

با عقیم سازی قبل از اولین گرمای سگ ، از زباله های ناخواسته جلوگیری می کنید و از حیوان خانگی خود در برابر سرطان سینه در آینده محافظت بیشتری می کنید. تنها زمانی که می خواهید بعد از اولین گرما منتظر بمانید این است که توله سگ ماده شما دارای واژینیت شدید باشد ، زیرا ممکن است با گذاشتن یک چرخه حرارتی قبل از عقیم سازی ، این مشکل برطرف شود. سگ های نر هنگام دیدن سگ ماده در دوران فحلی، بی قراری بیرون زدگی زبان از دهان و ریزش آب دهان دارند با عمل عقیم سازی این رفتار نیز کاهش پیدا می کند. بدین ترتیب با عقیم کردن گربه ها از نزاع های بین گربه ها هم جلوگیری خواهید کرد. در شهر نسبتا بزرگ اصفهان گربه های دی اس اچ در حال افزایش هستند و آن ها نیاز به حمایت انسان ها دارند، باید بدانید که حق مسلم آن ها برای داشتن زندگی خوب است و باید به بهترین شکل زندگی کنند. بسته به دامپزشک ، آنها یا باید سگ خود را یک شب ترک کنند یا به شما اجازه می دهند سگ خود را بعداً عصر ببرید.

اگرچه من حدود ساعت ۷ عصر محل را ترک کردم اما کار جراحی تا حدود ساعت ۸٫۵ شب و نگهداری سگها برای به هوش آمدن تا ۱۰٫۵ شب به طول انجامید. عکسهای بام تهران در شب. پیشگیری از بیماری های بیضه : هر چند بیماری های بیضه در خرگوش های نر معمول نمی باشد ، اما ممن است رخ دهد. در غیر این صورت ، نگرانی اصلی عقیم سازی سگ قبل از اولین گرما است. بنابراین عقیم کردن میتواند این گونه رفتارها را تا حدودی عادیتر کند. این کار تا حدودی میتواند سگ های جسور، تربیت نشده و پرخاشگر را آرام کند. گاهی اوقات ، شما می توانید سگ خود را در طول گرمای او عقیم کنید ، اما دامپزشکان بسیار کمی در واقع این کار را انجام می دهند زیرا در طول گرما پیچیده تر است ، و گفتن این بدان معناست که گرانتر است. بنابراین عقیم کردن سگ ها یک امر غیر قابل اجتناب به نظر می رسد. با این تفاسیر به نظر میرسد که عقیم سازی تمام گربههای تهران هزینه هنگفتی را طلب میکند که با توجه به میزان بودجه انجمنهای مردمی و محدود بودن اعتبارات آنها بیشک بسیار بیشتر از بودجهای است که انجمن حمایت از حیوانات را پشتییانی میکند.

این نوع جراحی جدای از هزینه عقیم سازی میتواند زندگی طولانیتری را برای حیوان مهیا سازد. در هشتاد درصد سگ های بزرگتر از پنج سال امکان ابتلا بیماری های پروستات نظیر بزرگ شدن پروستات و کیست و عفونت در پروستات وجود دارد درمان این بیماری سخت و هزینه می باشد و خود سگ بسیار اذیت می شود، بعد از عقیم سازی بیماری و مشکلات پروستات حل می شود. به این ترتیب افزایش وزن و عدم تحرک پس از جراحی جایگاه علمی ندارد . برخی از دامپزشکان با توجه به وزن بیش از 5 کیلوگرم توله سگ ، به آنها در شش هفته سن می دهند ، اما اکثر دامپزشکان منتظر می مانند تا توله سگ حداقل شش ماهه شود. این نوع روش جراحی اگر چه راهکار مناسب و مفید برای سلامتی سگها به حساب میآید؛ اما از عوارض بعد از عقیم سازی میتوان به اضافه وزن حیوان اشاره کرد. این یک بیماری حاد متداول در سگهایی است که عقیم نشده اند . یک مکان ریکاوری درست کردیم. اصول اولیه شامل این است که سگ شما تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد درست مانند استفاده از یک لوله تنفسی در نای که به دستگاه بیهوشی متصل است.

دکمه بازگشت به بالا