حوادث

کتک‌های زن عمو جان کودک شش ساله را گرفت

مجله خانواده / Arbols فرمانده پلیس ایشاردت گفت: “تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی ، راز كشته شدن كودك 6 ساله ای را كه در اثر سو abuse استفاده و تعرض به پسر عموی خود درگذشت ، فاش كرد و فرد جنایتكار روانه زندان شد.” اظهار داشت.

در همین رابطه ، سرهنگ کامران مارکی گفت: “در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مظنون شدن پسر 6 ساله در یکی از بیمارستانهای استهارت به مرگ ، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت. من کردم. “

به گزارش مجله خانواده ، وی می افزاید: او هنگام بازی از پله ها پایین رفت و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

مقامات پلیس فاش کردند: پس از دریافت نظر پزشک قانونی ، کارآگاه به دلیل شدت ضرب و شتم درگذشت ، مجروحان ناشی از غلتیدن از پله ها نبودند و مشخص شد به دلیل تناقض پسر عموی مقتول ، وی دستگیر و برای بازجویی به پلیس منتقل شد.

سرهنگ مارکی گفت: در تحقیقات تخصصی و تکمیلی از کارآگاه ، متهمان مجبور به اعتراف شدند ، از همان ابتدا با حضور فرزندان برادر شوهر در خانه مخالفت کردند و در این باره با همسرش بحث کردند. روز حادثه خیس بودم. او به زمین برخورد کرد ، وانمود کرد که آب می ریزد و پسری شش ساله را زد.

وی همچنین افزود: کودک خردسال به دلیل شدت ضربه بیهوش شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

رئیس پلیس ایشاردت گفت متهم پس از آزادی در بازداشت به زندان فرستاده شد. چنین افرادی به دلیل درگیری خانوادگی یا نفرت هیچ کنترلی بر خشم خود ندارند و مرتکب جرم نمی شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا