حوادث

همکاری ناجا با منابع طبیعی برای برخورد با متخلفان و قاچاقچیان چوب

معاون وزیر مهندسی در دیدار با مدیر سازمان جنگل ها بر همکاری مشترک ناجا با منابع طبیعی برای مقابله با متخلفان اراضی و قاچاقچیان الوار تأکید کرد.

به گزارش مجله خانواده ، سردار محمدرضا اسحقی وی در یک هم اندیشی با مسعود منصور گفت: “مناطق آزاد پلیس نیاز به آموزش از منابع طبیعی برای حفظ و ایجاد مناطق سبز دارد.” بنابراین ، همکاری دو جانبه در عرصه فرهنگی در حفاظت از منابع طبیعی و مناطق سبز بسیار مثر است. ..

معاون وزیر مهندسی پلیس افزود: “به دلیل وسعت منابع طبیعی ، حوادث مختلف آن را تهدید می کند و نیاز به همکاری مشترک دارد.”

منصور در ادامه گفت: واحد حفاظت از منابع طبیعی با گشت زنی و نظارت 24 ساعته از منابع طبیعی محافظت می کند.

وی افزود: “سازماندهی فعالان حفاظت از منابع طبیعی در دستور كار سازمانهای جنگلها قرار دارد و نیروهای حفاظت در سراسر كشور با یونیفرم ، مجهز به سرپناه و جنگلها و مراتع گشت زنی با وسایل نقلیه زرهی هستند.” ..

رئیس سازمان جنگل ها از همکاری ناجا با منابع طبیعی استقبال کرد و گفت: “حوزه منابع طبیعی بسیار زیاد است ، بدون مشارکت مردم و حمایت دادگستری و نهادهای انتظامی برای حفاظت از جنگل ها و مراتع. نمی توان به منابع طبیعی دست یافت. “

به گفته مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها ، توسعه همکاری و هماهنگی برای تقویت اقدامات حفاظت از تأمین منابع طبیعی ، کشت چوب و سبزه در زمینهایی که به طور آزاد در اختیار نهادهای اجرای قانون است ، مهمترین موضوعات این کنفرانس است. یکی بود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا