هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری تحت پوشش «ستاد انتخاباتی»

یک نماینده اجتماعی پلیس FATA ناجا به هموطنان خود در مورد کلاهبرداری برخی از شکنجه ها با اعتبار و اعتبار “نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و مبارزات انتخاباتی آنها” هشدار داد.

به گزارش مجله خانواده ، سرهنگ رامین پاشایی افزود:: اپراتورهای انتفاعی حساب های مجازی در پیام رسان WhatsApp ایجاد می کنند و از تماس های مجازی و آنلاین با کاربران با استفاده از نام های مختلف نامزدهای ریاست جمهوری و انتصابات به روسای جمهور یا اعضای ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری استفاده می کنند.

وی در مورد این شگردهای جنایی ، “کلاهبرداران را با بردن اطلاعات کارت بانکی فرد فریب خورده ،” برنده شدن در قرعه کشی طرفداران کمپین “و برداشت از حساب آنها نامید.

پاشایی گفت: “طبق این مشاهدات پلیس و گزارش های عمومی متعدد ، این افراد از ترفندهای مختلفی برای به دست آوردن مشخصات خانواده و شماره حساب قربانیان و کسب اعتبار استفاده کردند.” بانک برای خالی کردن حساب آنها.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری یكی از متهمان شناسایی شده در این زمینه خبر داد و گفت: برای این مجرمان در این منطقه مراحل قانونی تشکیل شده است ، وی مردم را به فریب و فریب فراخواند. حساب بانکی آنها شکایتی را به دادگستری ارائه داد و برای پیگیری شکایت به پلیس فتا مراجعه کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: گول چنین ترفندهایی را نخورید ، دسترسی به غریبه ها را با تنظیمات امنیتی پیام رسان و تلفن همراه محدود کنید و با کاندیدای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تماس بگیرید همیشه از این موضوع آگاه باشید. کاربران این را دوست دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس FATA Pashaei ، وی گفت: اگر آنها مورد نقض سایبری را پیدا کنند ، می توانند 1400 موضوع را از طریق وب سایت پلیس FATA (www.cyberpolice.ir) با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا