حوادث

من شوهر زن مورد علاقه ام را نکشته ام؛ شاهد دروغ می گوید و شاید خودش قاتل باشد

قتل

ایران نوشت: مرد جوان که به اتهام قتل همسر من در ساخت این هفته در دادگاه بود که در جای دفاع رد شد ارتکاب جرم و جنایت بود.

رسیدگی به این پرونده از سقوط ‘ 95 برای شروع است. زمانی که افسران پلیس و دادستان از شعبه دوم دادسرای جنایی در جریان قتل یک مرد و 36 ساله و تیراندازی شد و یک بار در محل حادثه در سعادت آباد, تهران, ایران. اولین مطالعات نشان داد شلیک از پشت سر رخ داده است و بررسی دوربین نظارت به صحنه جرم m – قتل – با توجه به پنچر لاستیک خودرواش است به جای استفاده از لاستیک است که در آن یک مرد نقاب دار در کنار او و با یک تپانچه از داخل پاکت از پشت سر او و او دو و قرار دادن در دستگاه, رانندگی, پراید, سفید, رنگ, و به همراه راننده پراید از محل فرار کرده اند.
کارآگاهان در بر داشت مهرداد متاهل و دارای دو دختر 10 ساله و 18 ماهه توجه داشته باشید و یک مترجم زبان انگلیسی شده است.
یک مطالعه از داستان کارآگاهی از آن داشت که قربانی شهرت خوبی در میان اعضای خانواده و دوستان و همکاران و همسایگان خود تا به حال هیچ سابقه جنگ و درگیری های شخصی و یا مالی با هر کسی نیست.
کارآگاهان اداره ده پلیس آگاهی به ادامه مطالعه و بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی مالک خودرو افتخار شدند او را دستگیر کنند.
متهم در پرونده و نشسته در مقابل از اصلی جرم و جنایت یکی از دوستان خود به نام سینا به عنوان علت اصلی جرم و جنایت, مقدمه ای گفت: به من گفته شد که یک زن و یک مرد و پدرش مشکلات آنها ایجاد کرده اید و او می خواهد به انتقام من از او می خواهد آن مرد را به قتل برسانند. در صحنه جرم ما زد سینا کنار بزرگراه پیاده شد و یک پست در حالی که به عقب و این زمان تفنگ او انجام داد.”
من هم دستگیر شد. او پس از دستگیری منکر هرگونه جرم جنایی است اما در تحقیقات پلیس مشخص شد که او سال پیش خواستگار, همسر قربانی اما این ازدواج اتفاق افتاده با سینا و شخص دیگری ازدواج کرده اما بعد از هم جدا شوند. تا زمانی که پس از سالها اتفاق افتاده بود این زن دیده می شود و از او خواسته است که شوهر او را طلاق یک شکست و او بود, اما زمانی که خود را اپوزیسیون تصمیم گرفته است برای M در نظر گرفته است.
روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده سینا یک بار دیگر در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و از سوی دیگر از این دم برای متهم به انتقام بودند اما سینا در شعبه پرونده و اتهام قتل رد شد و یک بار دیگر نیز اتهام قتل را رد کرد و مدعی شد به طور معمول نزدیک به بیمارستان مرتکب قتل نشده است. متهم گفت: مادر دروغ گفت آن است که به احتمال زیاد خود او است.
او در مورد اینکه دوستش شده اند چگونه تلفن همراه او در منطقه آنتن است گفت: ما در ساخت آپارتمان برای اجاره و ما که در مرحله اولیه تولید.من به رفت وآمد بودم. آن روز نیز وجود دارد.
آن زمان بود که سینا بود و هنگامی که دوباره به حوض گفته شد که او یک قاتل است و حتی ادعا کرد که من نمی باید به درایو قربانی به پنچر شد.
در پایان جلسه دادگاه در پایان دفاع از متهمان گرفته شد و پس از آن قضات تصمیم گیری در مورد ورود به شکنجه شدند.

دکمه بازگشت به بالا