حوادث

ممنوعیت ورود پلاک های بومی شهرهای قرمز ونارنجی به شهرهای زرد/اجرای سراسری منع تردد شبانه درکشور

دبیر کمیسیون انضباطی اجتماعی ستاد اداره ملی کرونا گفت: خودروهای دارای مجوز قرمز و نارنجی هنوز محدودیتی برای شهر زرد ندارند.

حسین قاسمی در گفت وگو با مجله خانواده وی محدودیت های اعمال شده در شهرهای نارنجی و قرمز به ویژه ممنوعیت تردد را تشریح کرد و گفت: ورود خودروهای شخصی با مجوزهای نارنجی و قرمز شهر همچنان ممنوع است. خودروهای دارای پلاک بومی از شهرهای زرد به شهرهای نارنجی و قرمز نیز از محدودیت برخوردار نیستند.

در جلسه ای در روز شنبه ، 27 ژانویه ، سال جاری ، اداره ملی کرونا ممنوعیت تردد در شب در شهرهای زرد را از ساعت 21:00 تا 4:00 تصویب کرد ، اما قبلا فقط در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شد. از آنجا که کار تمام شد ، منحنی های سه گانه زرد ، نارنجی و قرمز از ساعت 9 شب تا 4 صبح در همه جا انجام می شود.

به گزارش مجله خانواده ، علیرضا رییسی ، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با فساد کرونا ، شنبه 26 ژانویه اعلام کرد که در حال حاضر هیچ شهری با تاج های قرمز ، 330 شهر زرد و 108 شهر نارنجی وجود ندارد. انجام داد به یک وضعیت زرد بروید و میزان عفونت و بستری شدن در شهرهای مختلف را کاهش دهید.

وی افزود: “این دستاورد نتیجه انطباق با پروتکل بهداشت و همه دستگاه های اجرایی ، مردم ، بازاریان ، اصناف ، بسیج و نیروهای انتظامی و اجرای برنامه های شهید کاظم سلیمانی است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا