حوادث

صدور حکم تعطیلی ۴ موسسه درمانی غیرمجاز در شیراز

مجله خانواده / فارس دبیر زندان دولت فارس اعلام کرده است که چهار م institutionsسسه پزشکی غیرمجاز در شیراز به دستور اداره کل تعطیل شده اند.

غلامرضا سالاری گفت: پرونده ای که در آن چهار م institutionsسسه پزشکی شیراز به طور غیرقانونی فعالیت می کردند در یک شعبه زندان دولت ایالتی مورد تحقیق قرار گرفت ، بسته شد و الزامات مربوطه ضبط شد.

به گزارش مجله خانواده ، سالاری با استناد به سخنان ندامتگاه های فارس ادامه می دهد: “”

آقای سالاری با بیان اینکه تحریم های دولت در رسیدگی به تخلفات در حوزه بهداشت و سلامت کوتاهی نخواهند کرد گفت: “شهروندان در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز در مرکز لیزر ، به دلیل متخلفان مجازات می شوند. شما باید این موضوع را به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهید.”

جریمه قاچاق 34 میلیارد ترقه

مدیر زندان دولت فارس همچنین از صدور حکم در مورد محموله گسترده ترقه قاچاق در شهر راملدو خبر داد.

ساراری در این باره گفت: مقدار زیادی ترقه بارگیری شده روی یک کامیون در حومه راملدو شناسایی و ضبط شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون ، مأموران پلیس بیش از 4 میلیون ترقه کشف کردند ، محموله کشف شده به ظن قاچاق توقیف شد و برای رسیدگی به پرونده در دادسرای دولت راملدو تشکیل پرونده شد و مطرح شد.

ساراری همچنین در بازجویی از راننده کامیون و استعلام از مقامات مربوطه دریافت که ترقه های کشف شده قاچاق بوده و از بندر رنگ به تهران منتقل شده اند.

رئیس زندان دولت فارس افزود: “سرانجام پس از اتمام تحقیقات و كشف این تخلف ، اداره تحقیقات حكم توقیف ترقه و جریمه 34 میلیارد ریالی متهم را صادر كرد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا