حوادث

زورگیران خیابان انقلاب دستگیر شدند/ بازداشت ۲ کیف‌قاپ خارجی

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 20 عامل تجاوز جنسی در منطقه خیابان انگرب خبر داد.

به گزارش مجله خانواده سرهنگ جلیل موفحایی روز گذشته با اشاره به چندین حادثه و ماموریت پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این رابطه ماموران پس از بررسی دوربین های محل سرقت یکی از متهمان را شناسایی کردند. بررسی ویدیویی لحظه سرقت نشان داد که سارق در مرحله ای از سرقت به اشتباه افتاده و از قمه به عنوان تهدید استفاده کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با شناسایی هویت و مخفیگاه یکی از متهمان دیروز تیمی از ماموران پلیس با هماهنگی قضایی راهی مخفیگاه وی شدند که وی فردی سابقه دار بود که در مخفیگاهش دستگیر شد. به جرم خود اعتراف کرد و به مقر انتظامی منتقل شد

وی در خصوص شناسایی متهم توسط مقتول گفت: تلاش برای دستگیری همدست وی نیز همچنان ادامه دارد. البته متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شد.

پلیس به دست دو جیب بر خارجی در تهران دستبند زد

موفوسی همچنین از دستگیری دو جیب بر خارجی خبر داد. ماموران گشت کلانتری هفت چنار دو جوان موتورسوار را مشاهده کردند که اقدام به جیب بری زنی کردند. این زن در جریان سرقت بر اثر کشیدن کیفش به زمین افتاد و مجروح شد. موتورسیکلت نیز روی زمین افتاد و تعادل خود را از دست داد و قبل از اینکه روی زمین گیر کند مدتی متواری شد. قبل از اینکه اقدامی انجام دهند، دستگیر و به همراه کیف گمشده به کلانتری منتقل شدند.

وی با بیان اینکه متهم تبعه یکی از کشورهای همسایه است، گفت: اموال گمشده نیز با تلاش مستمر ماموران شناسایی شد. متهمان پس از صدور کیفرخواست به دادسرای عمومی و انقلاب معرفی و موتورسیکلت ها به پارکینگ منتقل شدند.

مجوز 20 مورد زورگیری در مرکز تهران

موفوی در خصوص جزئیات دستگیری دو باج گیر در منطقه خیابان انگلیب گفت: موضوع و دستگیری سارقان به تیم تحقیقاتی اداره کلانتری حکاکی و گشت های هدفمند واگذار شده است. لحظاتی بعد ماموران گشت هدفمند با مشاهده متهم در اقدامی به سرقت از یک شهروند، وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه از متهمان همچنین به کشف دو عدد اسپری فلفل، دو قبضه سلاح سرد و دو دستگاه گوشی مسروقه منجر شد که به 20 فقره زورگیری و سرقت تلفن همراه با استفاده از سلاح سرد اعتراف کردند. همچنین تاکنون 20 فقره مال باخت سارقان شناسایی و تحقیقات تکمیلی برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر

مقوفی دادامه با اعلام دستگیری یک فروشنده مواد مخدر گفت: ماموران اداره پلیس باگ فیض طی یک عملیات اطلاعاتی از فعالیت و فروش مواد مخدر این فرد در منطقه مطلع شدند. در ادامه با هماهنگی مقامات قضایی تیمی از ماموران پلیس آگاهی به مخفیگاه متهم مراجعه و وی را دستگیر و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و موفق به انتقال وی به مقر انتظامی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم 35 ساله و دارای سابقه پزشکی است، گفت: پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم دو کیلوگرم و 300 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرد. برای این فرد پرونده تشکیل و برای ادامه رسیدگی به جرم به دادسرا ارسال شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا