حوادث

ریزش کانال در حال ساخت و مصدومیت یک کارگر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از ریزش کانال در حال احداث و مجروح شدن یک نفر خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با مجله خانواده وی در خصوص جزئیات این پرونده گفت: امروز ساعت 11:06 صبح خیابان وفایی. دستگیری فردی در حال حفر کانال در بلوار زلق غربی در ورزشگاه آزادی به سامانه 125 تهران اعلام شد. آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری. پس از آن دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

او ادامه داد. «آتش نشانان در عرض چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که یک برج کانال حفر شده در نزدیکی برجی که کارگران افغان از حدود 22 سال پیش در آن مشغول به کار بودند، ناگهان بخشی از کانال تخریب شد و این فرد تا کمر در زیر زمین گیر کرده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان با توجه به احتمال پاییز آینده، عملیات ایمن سازی و آزادسازی افراد را آغاز کرده اند. پس از مدتی آتش نشانان کارگران را از کانال مجروح کردند و به کادر آمبولانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه در گذشته نیز شاهد چنین حوادثی بوده است، گفت: مواردی بوده که کانال های حفر شده ریزش کرده و افراد مدفون شده اند و ممکن است این افراد جان خود را از دست داده باشند. .. بنابراین در صورت سست بودن خاک احتمال وقوع حادثه افزایش می یابد لذا لطفا قبل از شروع ساخت ابتدا خاک را بررسی نمایید. کارگران نیز باید از وسایل ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا