حوادث

راه اندازی دانشکده سایبری درصورت تایید ستاد کل نیروهای مسلح

یک فرمانده ناجا در رابطه با تأسیس دانشکده سایبر در دانشگاه علوم انتظامی ، گفت: “من با این موضوع موافقم ، اما به تصویب رئیس ستاد ارتش نیز نیاز دارد.” اگر نیازهای ما کافی باشد ، این دانشگاه را راه اندازی می کنیم. این پرتاب مطمئناً می تواند یک تقویت علمی برای پلیس FATA در سراسر کشور باشد.

به گزارش مجله خانواده در همایش ملی روسای پلیس فتا و نمایندگان حوزه انتخابیه مرکزی که در قالب کنفرانس ویدئویی برگزار می شود ، سردار “حسین اشتری” گفت: پلیس فتا باید تقویت و مجهز شود و رهبر برتر در فضای مجازی باشد. وی گفت: “اگر من هیچ چیز دیگری نداشتم ، مسئولیت این مشکل جدی را بر عهده می گرفتم.”

وی با اشاره به اینکه زندگی امروز مردم در فضای مجازی در هم تنیده است ، بالاترین مقام انتظامی کشور گفت: مردم در حوزه های علمی ، تحقیق و توسعه از طریق تجارت به فضای مجازی متصل می شوند ، جامعه هر روز به این بستگی دارد. ” فضای بیشتری وجود دارد.

سردار اشتری گفت: “یکی از مهمترین موضوعاتی که در سند چشم انداز 20 ساله کشور مورد بررسی قرار گرفته است ، امنیت فضای مجازی است و اولویت ناجا این است که این فضا را صدا کنیم.”

وی گفت: “امروز پلیس FATA سیاست های پاسخگو و مؤثر در تضمین امنیت سایبری شهروندان است.” از بین بردن

فرمانده ناجا ادامه دارد. “ما باید برای انجام کارها ، حل مشکلات و جلوگیری از تهدیدها ، از تواناییهای موجود خود استفاده کنیم و فضای فضای مجازی را که مردم انتظار دارند را تضمین کنیم.”

برنامه رئیس جمهور برای راه اندازی اینترنت ملی در کشور بود ، اظهار داشت: توصیه ای در این زمینه انجام شد و ما می خواهیم هرچه سریعتر یک اینترنت ملی در کشور راه اندازی کنیم.

ضمن اعتراف به تلاش سردار “وحید مجید” ، فرمانده پلیس. رئیس پلیس فتا ناجا تأکید کرد: مهم نیست که چقدر پلیس FATA تقویت شود ، این امر بر ایمنی و آرامش مردم و جامعه تأثیر خواهد گذاشت و بر مأموریت های پلیس نیز تأثیر خواهد گذاشت.

مقامات ارشد اجرای قانون ، با اشاره به نقش مؤثر پلیس در شورای عالی فضای مجازی و نظرات حرفه ای و عملی و اهمیت اطلاعات دقیق برای عموم مردم ، اظهار داشتند: ما شبیه این هستیم:

سردار اشتری گفت: “ما باید فضای مجازی را به دلیل اطلاعات دقیق و قابلیت های فنی موجود در فضای مجازی ناامن کنیم و پلیس FATA در چارچوب قانونی است.” ، شما باید با کسانی که اضطراب ایجاد می کنند قاطعانه برخورد کنید. “

وی در ادامه به شیوع کروناویروس در کشور و شایعات برخی از ذینفعان اشاره کرد و اظهار داشت: جنایتکاران توانستند فضایی آرام و امن را به مردم و جامعه بازگردانند.

مقامات ارشد انتظامی کشور با اشاره به حملات سایبری عنوان کردند: “ما در چند سال گذشته حوادث بسیاری را تجربه کردیم و این به صلح به مردم در تلاش های پلیس بازگردد اما مطمئناً دشمنان است. در تلاش است تا اضطراب و بحران برای مردم ایجاد شود.

سردار اشتری با اشاره به رفتار پلیس فتا در رابطه با کد پویا (کد دوم) ، اظهار داشت: این یکی از رفتارهای مطلوب پلیس فتا است زیرا میزان وقوع جرائم 18 درصد کاهش یافته و تعداد کشفها افزایش می یابد. یکی است. “

وی با اشاره و شناسایی نیاز پلیس فتا در این شهر اظهار داشت: این یکی از مطالبات اعضای مجلس شورای اسلامی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

یک فرمانده ناجا در رابطه با تأسیس دانشکده سایبر در دانشگاه علوم انتظامی ، گفت: “من با این موضوع موافقم ، اما به تصویب رئیس ستاد ارتش نیز نیاز دارد.” اگر نیازهای ما کافی باشد ، این دانشگاه را راه اندازی می کنیم. این پرتاب مطمئناً می تواند یک تقویت علمی برای پلیس FATA در سراسر کشور باشد.

رئیس ارشد انتظامی کشور ادامه داد: بحث در مورد چشم انداز و نظارت بر توسعه باید تحقیقات علمی انجام دهد که بتواند از مزایای موسسه علمی اجرای قانون و سازمان های بین المللی (با همکاری پلیس بین المللی) بهره ببرد.

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، سردار آشتالی به اهمیت افزایش رضایت عمومی از پلیس و تأکید مقام معظم رهبری در این نکته اشاره کرد. این موضوع باید به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا