حوادث

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه برنامه های رسیدگی به خودروهای تیراندازی از هفته آینده به درخواست عموم آغاز می شود ، گفت: این یک شغل نیست ، ما با متخلفان قانون به شدت برخورد می کنیم.

به گزارش مجله خانواده ، سردار قاسم رضایی در افتتاح مرکز نظارت بر فرآیند کسب و کار هوشمند پلیس گمرک ، هدف پلیس امنیت اقتصادی از برخورد با باندهای قاچاق ، به ویژه در پایگاه های عمومی را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه برآوردها نشان می دهد بیشتر قاچاق کالا از منابع رسمی انجام می شود ، افزود:

وی تأکید کرد که برخی مقررات و قوانین نیازی به بازدارندگی ندارند و نیاز به اصلاح یا تغییر دارند. مقامات باید برای رفع نقاط ضعف در قانون وارد شوند ، پلیس به دریانوردان و ملوانان کمک کند و مرزبانان بارها عملکرد خود را روی مرزبانان انجام دهند.

سردار رضایی با انجام ماموریت های ماموریتی پلیس ، قانون اشراف اطلاعات را اجرا کرد و نشان داد که روح محافظه کاری و مماشات معنی ندارد ، و افزود: نظارت کامل اطلاعات سایر دستگاه های مسئول از پایگاه داده جامع و سیستم هوشمند.

مقامات پلیس گفتند که اعزام پلیس به گمرک باعث تقویت کنترل فساد می شود و می گویند: “کار پلیس Sicherheitspolice بسیار خوب و شایسته قدردانی است ، اما از امروز به بعد ، پلیس باید هر ماه پیشرفت خود را انجام دهد. لطفا گزارش دهید. ”به گونه ای که ماهانه پیشرفت قابل توجهی در پیشرفت ماموریت های تعیین شده ایجاد می کند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: “امروز مهم نیست ، همانطور که ما تا شهادت برای آزادسازی مناطق اشغالی می جنگیم. مبارزه با قاچاق وظیفه ماست ، بلکه ابزار و زیرساخت های آن نیز باید فراهم شود.”

وی خاطرنشان کرد که برخی از پلیس ایمنی اقتصادی مستقر در گمرک باید به نفع کارشناسان اتاق فکر هوشمند و هدفمند عمل کنند ، “مطمئناً پایگاه های داده را در دستگاه های دیگر بسیج می کنند. با این کار ، این موضوع به نتیجه می رسد. علاوه بر این ، کسانی که مسئول نظارت هوشمند پلیس هستند باید کنترل خوبی بر جغرافیای قلمرو خود داشته باشند.

سردار رضایی بیان می کند که نتایج کار باید به طور واضح مشخص باشد ، همچنین آداب و رسوم با مسئولیت پذیری سایر دستگاه ها در شرایط بازار ، به ویژه در بخش تولید ، به ویژه در بحث پایگاه داده به دست می آید. “اگر سایر دستگاه ها در این زمینه همکاری نکنند آنها قطعاً باید مسئولیت سیستم و امور مالی را بر عهده بگیرند و این درخواست برای پلیس درست و جدی است. “

به گزارش وب سایت پلیس ، وی گفت که نقش پلیس امنیت اقتصادی مانند یک لوکوموتیو است که با تخمگذار و کارکرد عمدی و دقیق کلیه تجهیزات و نهادهای مسئول تأمین و در دسترس است. وی خاطرنشان کرد که از تمام توانایی های خود بهره مند خواهد شد: چه چیزی منجر به گسترش صلح اقتصادی در یک جامعه خوب می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا