حوادث

توصیه‌های مدیریت بحران به استان تهران‌ها در پی وقوع باد شدید و رگبار

رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور اخطاریه زرد هوا برای وقوع دو سامانه جوی در استان تهران نسبت به وقوع وزش باد شدید و رگبار باران در ارتفاعات شمال شرق هشدار داد.

به گزارش مجله خانوادهحامد یزدی آنلاین ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور دو سامانه هواشناسی در استان تهران خبر داد و گفت: این ماه از غروب جمعه اول اکتبر شروع و پایان می یابد.

یزدی آنلاین نسبت به وزش باد شدید و گرد و غبار به مردم هشدار داد و گفت: برای ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت و ری می‌خواهیم به ایمنی سازه‌ها و استحکام ساختمان‌های نیمه‌ساز توجه ویژه شود، زیرا در هنگام وزش باد شدید ممکن است اجسام از ارتفاع سقوط کنند.

وی با اشاره به سامانه دوم پیش بینی شده از سوی سازمان هواشناسی برای وقوع بارندگی شدید به ویژه در ساعات اولیه عصر امروز چهارشنبه 30 شهریور و پنجشنبه 31 در شهریبا، افزود. از همگان خواهشمندم در این مناطق هنگام رانندگی در جاده های کوهستانی احتیاط کنند، از کوهنوردی به مکان های مرتفع خودداری کنند و از پارک کردن روی شانه ها اکیداً منع کنند.

رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران درباره اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در شهریور ماه گفت: .

یزدی آنلاین با بیان اینکه تمامی اقدامات گروه های خدمات رسان و امداد و نجات در مراسم اربعین حسینی (ع) طبق برنامه انجام شد، افزود: من دائماً تلاش می کنم تا

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا