حوادث

تماس ۲۰ هزار نفر از مترو با اورژانس/ لزوم رسیدگی به ایجاد پایگاه در مترو

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران اعلام کرده است که 20 هزار نفر از مترو با اورژانس تماس گرفته اند.

دکتر سیدرضا معتمدی در گفت وگو با مجله خانواده وی اظهار داشت: ماموریت اورژانس تهران خدمات رسانی به شهروندان است و با توجه به اینکه مترو شهری زیرزمینی است ، می توان به شهروندان این شهر زیرزمینی نیز خدمات رسانی کرد.

وی گفت: “به طور متوسط ​​بیش از یک میلیون نفر روزانه با مترو سفر می کنند.” طی 9 ماهه سال گذشته بیش از 20 هزار تماس از طرف شهروندانی بوده است كه با مترو یا مترو در حال مسافرت بودند اما طی 9 ماهه سال جاری 13000 مورد به دلیل كاهش ترافیك مترو به دلیل شیوع بیماری Covid 19 بوده است. موضوع شد. و ما در مترو به 123 نفر خدمت کردیم.

معتمدی گفت: “طبق آمار سال گذشته ، حدود 5/1 درصد عملیات اضطراری تهران به مترو اختصاص یافته است و مترو برای تأمین فضا و خدمات بهتر نیاز به همکاری دارد.” بود.

یک معاون فنی و عملیاتی در اورژانس تهران گفت که مترو باید چندین پایگاه آماده کند تا بتوانیم در ایستگاه مستقر شویم ، “ما در حال حاضر در Sadegier و میدان امام Homey هستیم. ما در دو ایستگاه مترو مستقر هستیم. ”

وی در مورد زمان متوسطی که برای آوردن یک مصدوم و یک بیمار از مترو به یک مرکز درمانی نیاز است ، گفت: “میانگین زمان رسیدن به یک فرد تقریباً در هر ایستگاه متفاوت است. در نزدیکی اکثر ایستگاه های مترو در مرکز شهر هیچ ایستگاهی وجود ندارد. به عنوان مثال ، ایستگاه مترو امام هومی یکی از اولویت های شلوغ است. اما در مرحله اول ، ما به مترو اعلام کردیم که ایستگاه شلوغ نزدیک پایگاه یکی از اولویت های ما است.

معتمدی افزود: “البته اگر در ایستگاه مترو بیمار یا مصدوم باشند ، برخی ایستگاه های مترو پله های بسیار بلندی دارند و رسیدن به شهر بسیار دشوار است ، بنابراین یکی از همکاران مترو زخمی می شود”. این برای کمک به حمل و نقل بود. ”

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس تهران گفت: این پایگاه در ایستگاهی قرار دارد که در آینده ساخته می شود ، اما برخی از ایستگاه های فعال مترو ممکن است پایگاه اضطراری در آن ایجاد کنند. من یک همکار داشتم و تصمیم گرفتم که این امر در مترو امکان پذیر باشد ، اما متأسفانه این همکاری انجام نشد و مکان مناسبی را فراهم نکرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا