حوادث

بازداشت زورگیر تک‌رو در شهرک‌غرب / سرقت خودرو با جرثقیل

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیران یکطرفه، رانندگان جرثقیل، سارقان و … خبر داد.

به گزارش مجله خانوادهسرهنگ جلیل موفحایی با تشریح سه حادثه پلیس در 24 ساعت گذشته گفت: رسیدگی به این حادثه در پی افزایش سرقت های تلفن همراه به روش کپی موبایل در شهرک های غرب و سعادت آباد به صورت ویژه توسط دوچرخه های تاکور در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری این محل قرار گرفت. افسران خادو سپس یک بررسی میدانی در منطقه راه اندازی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات و بازجویی اطلاعات مظنون و زمان سپری شده در آنجا را شناسایی کردند، گفت: شهروندان با دیدن او در حال زاغ زدن بلافاصله وارد عمل شدند و پس از چند دقیقه تعقیب و گریز و اجرای طرح بازداشت، متهم دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

موفهی گفت: متهم 18 ساله در تحقیقات پلیسی در خصوص سرقت، 10 فقره زورگیری از یک شهروند و سرقت تلفن همراه مجرم شناخته شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین از دستگیری یک سارق خودرو در شرق تهران خبر داد و بیان کرد: یا دزد

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و بازرسی های پلیسی متوجه حضور سه سارق در این سرقت شدند، افزود: سه نفر در محل دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند. در تحقیقات اولیه یک خودروی سرقتی نیز کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، متهم را بین 40 تا 45 ساله دانست و گفت:

سرقت خودرو با جرثقیل

وی همچنین از دستگیری یکی دیگر از سارقان خودرو در شهرک غرب خبر داد و گفت: با تلاش ماموران شهرک غرب، راننده جرثقیل که 6 خودرو سرقت کرده بود دستگیر شد. با افزایش آمار سرقت خودرو در شهرستان گرب، تیمی از ماموران پلیس آگاهی محل رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند و سارق یا سارقان را به صورت ویژه دستگیر و تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

موفوحی با بیان اینکه ماموران پلیس در تحقیقات و تحقیقات پلیسی به اسرار سرقت مشابهی دست یافتند، گفت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران دیروز در حین گشت زنی مظنون را شناسایی و بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: وی همچنین خریدار خودرو را معرفی کرد که با مجوز قضایی دستگیر شد.

به گفته مواکوی، برای متهمان دستگیر شده در این سه عملیات پرونده های جداگانه تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جرایم به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا