حوادث

انتشار فرم های استخدامی آتش نشانان تا پایان دی/ امکان ثبت‌نام زنان در آزمون

مدیر اداره ایمنی آتش نشانی شهر تهران از صدور فرم های آزمون استخدامی آتش نشانان زن و مرد تا پایان ژانویه خبر داد.

مهدی داوری در مصاحبه با مجله خانواده ، وی در مورد نتایج یک نظرسنجی که در مورد شرایط و روش های استخدام آتش نشانان زن انجام شده است ، گفت: “این روند در حال انجام است و همانطور که گفتیم فرم استخدام برای زنان و مردان آزاد است. بیایید این کار را انجام دهیم. ” در صورت تمایل ، لطفا فرم را پر کرده و برای سازمان خود ارسال کنید.

وی گفت: “داوطلبان پس از ارسال فرم ، باید در امتحانات چند مرحله ای سازمان شركت كنند و پس از آن دانشجویان ثبت نام شده وارد مرحله آموزش می شوند.”

داوری افزود: در مورد برنامه ، مراحل اداری تقریباً کامل است و این فرم ها به زودی منتشر می شوند.

رئیس آتش نشانی تهران گفت: “سن لازم برای زنان و مردان تعیین شده است و در آگهی استخدام اعلام خواهد شد. من فکر می کنم دامنه سنی حدود 3 سال است.”

وی ادامه داد: هر دو گروه زن و مرد باید مراحل لازم را طی کنند تا از نظر جسمی و از نظر سلامت افراد دارای شغل آتش نشان ، علمی ، ورزشی و روانی مورد ارزیابی قرار بگیرند. من امتحان دارم. “

قاضی همچنین در مورد ساعات کار آتش نشانان زن تحت تحقیق اظهار داشت: “تصمیم گرفته شد که زنان آتش نشان به نوبت مانند آتش نشانان مرد کار کنند ، اما در حال حاضر کوتاه ترند. یک زمان تغییر وجود دارد. ” بنابراین ، با توجه به ملاحظات فعلی ، زمان شیفت کاری اکنون کوتاه تر است ، اما نحوه کار آنها دقیقاً مانند مردان آتش نشان است.

وی ادامه داد: “فکر می کنم فرم ثبت نام آزمون حداکثر تا پایان ماه صادر شود”.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا