حوادث

افتتاح یادمان شهدای مدافع امنیت و شهدای حرم در کلانتری ۱۳ شهید بهشتی ورامین

افتتاح یادمان شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم در کلانتری 13 شهید بهشتی بلمین

مجله خانواده/تهران مراسم افتتاحیه یادواره شهدا با حضور سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، رئیس عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، معاون و هماهنگ کننده فرجه شرق استان تهران برگزار شد. افسر کلانتری 13 شهید بهشتی بلمین.

در این مراسم سردار عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه امروز به برکت جانفشانی های شهدا وضعیت کشور خوب است و چشم بیگانگان در این مرز و بوم کور است، گفت: اشاره کرد که منظره و گفت: یاد و خاطره شهید اثر معنوی و روحیه بخشی است.


وی افزود: شهدا مظهر عزت و افتخار در جامعه اسلامی هستند و همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و از ثمره خون پاک آنان دفاع کنیم.


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان رواج دارد، افزود: تکریم این بزرگواران و خانواده هایشان جرقه رشد فرهنگ سخت کوشی، ایثار و شهادت را در جامعه می زند.


سردار عزیزی با اشاره به اینکه سیره شهدا به ویژه سردار دل حاج قاسم سلیمانی، اطاعت خالص از پیشوایان دین و عشق به همگان بود، خاطرنشان کرد: اگر چه فرهنگ غني شهادت در جامعه حاكم است، اما بي‌تأثير مي‌ماند و به آرمان‌هاي والاي اسلامي ما نمي‌رسد.


یک فرمانده انتظامی شرق استان تهران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را دلیلی برای انقلاب و پایداری اسلامی دانست. ضمن اینکه باعث ترویج فرهنگ و زندگی شهید می شود و ما را به خدا نزدیک می کند.


در پایان لازم به ذکر است ضمن رونمایی از یادمان های شهدا توسط کلانتری 13 شهید بهشتی دستور ساخت یادمان شهدا در سه کلانتری دیگر صادر شد.


انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا