جامعه

۵ محور شهری برای اجرای سیما و منظر مناسب در نظر گرفته می‌شود

مجله خانواده / قم معاون معماری و برنامه ریزی شهر در شهر کوم گفت: در سال 1996 و 1997 ، پنج محور شهر به عنوان دروازه اصلی در طراحی چشم انداز برای طراحان و سازندگان پیش بینی شده بود و مرحله نهایی تصویب کمیسیون ماده 5 در حال انجام است.

غلامرضا جانقوربان امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره 3 مطلوب ، با استناد به دستورات شهردار کام در مورد اهمیت و میزبانی جشنواره گفت: زیباسازی شهر کوم و سازمان اتوبوسرانی شهر کوم آغاز شده است.

وی گفت: توجه به نما یکی از مشکلات جدی ساخت و ساز کشور است. متأسفانه ، توجه زیادی به مسائل اقتصادی در کلانشهرها می شود ، نه به شکل ظاهری و منظره شهر.

معمار و کمکی برنامه ریزی شهر گفت: طبق تصویب مقام معظم رهبری ، انتظارات از Com به عنوان یک شهر مذهبی ، مذهبی و اسلامی با هویتی که به ظاهر و منظر شهر توجه دارد بسیار زیاد است و مقامات ایالتی این مشکل را حل کرده اند.

وی در مورد وجود یک برنامه جامع تفصیلی و اطلاعیه سال گذشته گفت: در سال 1996 و 1997 ، پنج محور شهر به عنوان دروازه های اصلی طراحی منظر و چشم انداز طراحان و سازندگان در مراحل نهایی پیش بینی شده است. ماده 5 تصویب توسط کمیته. تمام شد

جانقوربان با تأیید کمیسیون تلویزیون و منظر شهر در سال 1993 ، افزود: “طبق این اطلاعیه ، کمیته در Com ایجاد شد و دبیر آن به شهر Com منصوب شد.”

وی خاطرنشان کرد که کمیسیون منظر شهری تعهدات خاصی دارد. این موارد به صورت هفتگی بررسی و بررسی می شود و هر ساختمان باید قبل از ساخت سقف دوم و پس از مراحل سخت شدن توسط نما تأیید شود.

وابسته معماری و شهرسازی شهر كوم ادامه داد: پس از تصویب كمسیون ماده 5 در سال 1994 ، اجرای نمای رومی در كوم مسدود شد و با همكاری واحد متخلف شهر از مشكل كاسته شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا