جامعه

۱۴ ماده غذایی که ما از آن‌ها نادرست نگهداری می‌کنیم

راه های مختلفی برای نگهداری غذا پیدا کردم. و ما یک لیست کوچک برای شما آماده کرده ایم.

در کمد نگهداری کنید و در معرض نور خورشید قرار نگیرید:

• بهتر است نان را در یک جعبه نان در بسته با کمی نمک نگهداری کنید تا از کپک محافظت شود. اگر نان را در یک کیسه سوپرمارکت قرار دهید، نرم می ماند، اما به احتمال زیاد ظرف چند روز روی آن کپک رشد می کند.

کیسه های پلاستیکی اجازه نمی دهند نان “نفس بکشد” و رطوبت بالایی ایجاد می کند که قارچ ها واقعا دوست دارند. با این حال، نگهداری نان در یخچال نیز بهترین گزینه نیست. در دماهای پایین تر، آب خیلی سریعتر تبخیر می شود و باعث می شود نان به سرعت کمرنگ شود.

• به هر حال اگر می خواهید نان را برای مدت طولانی نگه دارید، می توانید آن را در فریزر بگذارید. 4-6 ماه تازه می ماند.

• شکلات به راحتی ذخیره می شود. توصیه می کنیم در جای خنک و تاریک نگهداری کنید. و آن را در یخچال قرار ندهید. اختلاف دما باعث متراکم شدن آب روی سطح می شود که به پلاک سفید تبدیل می شود. روی طعم آن تاثیری نمی گذارد، اما جذابیت شکلات را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

14 غذایی که ما اشتباه نگهداری می کنیم

• عسل ماندگاری طولانی مدت در نظر گرفته نمی شود. تقریباً برای همیشه می توان آن را ذخیره کرد. مهمترین چیز ذخیره سازی مناسب است. عسل را در جای خنک و تاریک نگهداری کنید نه در یخچال. نگهداری آن در یخچال باعث می شود که قند زیادی داشته باشد و خواص خوب خود را از دست بدهد.

14 غذایی که ما اشتباه نگهداری می کنیم

• روغن زیتون را در دمای اتاق و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. اما آن را در یخچال قرار ندهید. اگر دما پایین باشد، ذرات سفید رنگ در روغن ایجاد می شود.

14 غذایی که ما اشتباه نگهداری می کنیم

• برای تازه نگه داشتن پیاز و سیر تازه برای مدت طولانی، توصیه می کنیم آنها را در جای خشک و خنک مانند جعبه کوچک در کمد یا کابینت نگهداری کنید. اگر پیاز زیادی دارید، آنها را در توری ببندید و آویزان کنید.

• پیاز و سیر در یخچال فاسد شدنی هستند.

• پرتقال و سایر مرکبات را می توان روی میز آشپزخانه نگهداری کرد. زود نمی شکنند. برای این کار از یخچال استفاده نکنید – دمای کمتر برای میوه طعم میوه را بهتر حفظ می کند و برای سلامتی شما مفید است.

• نگهداری آووکادو سخت است. میوه های رسیده را می توان در یخچال نگهداری کرد زیرا در دمای پایین به راحتی فاسد نمی شوند. اما اگر میوه هنوز کاملاً نرسیده است، آن را در یخچال نگهداری نکنید، زیرا سرما فرآیند رسیدن را کند می کند.

• خیار را می توان در یخچال نگهداری کرد، اما فقط چند روز ماندگاری دارد. دمای سرد باعث تسریع فساد خیار می شود. برای تازه نگه داشتن سبزیجات تا حد امکان باید آنها را بیرون از یخچال نگهداری کرد. خیارها به سرعت کهنه می شوند، پس حتما قبل از خوردن آن ها را بشویید. برای کسانی که می خواهند سبزیجات را برای مدت طولانی ذخیره کنند. آنها را خشک کنید و در یک دستمال بپیچید و در یخچال بگذارید.

• بادمجان ها فقط دمای سرد را تحمل نمی کنند. این سبزیجات در یخچال نرم می شوند و به سرعت تمام خواص خوب خود را از دست می دهند. بهتر است آنها را در دمای اتاق خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

• اگر واقعاً می خواهید گوجه فرنگی های خود را در یخچال نگهداری کنید، آنها را در یخچال قرار ندهید زیرا طعم طبیعی خود را از دست می دهند و بی مزه می شوند. هوای سرد روند طبیعی رسیدن گوجه فرنگی را کند می کند و غشای نازک داخل گوجه فرنگی را از بین می برد. آنها باید در یک ظرف یا جعبه با تهویه مناسب در دمای اتاق نگهداری شوند.

14 غذایی که ما اشتباه نگهداری می کنیم

بهترین چیزها برای نگهداری در یخچال:

• خانم های خانه دار اغلب در مورد بهترین مکان برای نگهداری تخم هایشان بحث می کنند. برخی می گویند فقط می توان آنها را تازه در یخچال نگهداری کرد و برخی دیگر می گویند باید در دمای اتاق نگهداری شوند.همچنین کارشناسان توصیه نمی کنند تخم مرغ را از ظروفی که در آن فروخته می شود خارج کنید تا برای مدت طولانی تازه بمانند. افزایش دادن.

• آرد به نظر می رسد که نگهداری آن آسان باشد، اما در واقع اینطور نیست. در صورت استفاده در دمای بالا و رطوبت بالا، ممکن است به دلیل ظاهر شدن پودر یا خرابی، غیر قابل استفاده شود. بهترین گزینه شیشه های دربسته ای است که در یخچال یا کمد نگهداری می شوند. دما باید بین 50 تا 65 درجه فارنهایت باشد.

• بسیاری از ما آجیل (مغز) خود را در دمای اتاق نگهداری می کنیم که بهترین گزینه نیست. برخی از آنها (مثلاً بادام و گردو) را فقط می توان برای یک یا دو هفته در دمای گرم نگهداری کرد و پس از آن خراب می شوند.

• آجیل باید از نور خورشید، رطوبت و گرما محافظت شود. در یخچال نگهداری شود. به این ترتیب تا 9 ماه قابل نگهداری است.

14 غذایی که به اشتباه ذخیره می کنیم

• برخلاف جعفری، کرفس را در یخچال نگهداری کنید. اما آن را در کیسه پلاستیکی قرار ندهید. چون می پوسد با این حال، می توانید از فویل آلومینیومی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

فواید عجیب شیر فاسد برای گیاهان

اثرات آلودگی هوا را با این گیاهان به حداقل برسانید

اسپاگتی میت لوف / آشپز آسان جیمی الیور

233236

دکمه بازگشت به بالا