جامعه

گروه‌های در معرض خطر از دو ماسک استفاده کنند

فرمانده ستاد کنترل و عملیات بیماری کرونا در کلانشهر تهران تأکید کرد: گروه های در معرض خطر باید از دو ماسک برای محافظت بیشتر و کاهش خطر استفاده کنند.

به گزارش مجله خانواده ، سخنگوی دانشکده پزشکی شهید بهشتی گفت: دکتر زری ، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ، 7411 بیمار سرپایی داشت که در 24 ساعت گذشته مشکوک به علائم تاج بودند. 12.1 درصد افزایش نسبت به مورد قبلی هفته ، که امشب به عنوان بخش در یک مصاحبه زنده گزارش شد.

به گفته دکتر زری ، شب گذشته 272 بیمار جدید مبتلا به کرون در بخش عادی بستری شدند و 110 نفر در بخش ویژه بیمارستان های استان تهران بستری شدند. گذشته در حال رشد است.

وی از این افزایش آمار به عنوان هشداری برای نگرانی های تهران یاد کرد. تهران با نزدیک شدن به پایان سال ، افزایش ترافیک و تراکم شهری و تغییر رفتار مردم ، بسیار نگران است.

زالی افزود: “جهش در ویروس جهش یافته در تهران و سایر ایالت ها با تظاهرات بالینی مختلف اتفاق می افتد ، اما برخی از مشتریان مراکز بهداشتی ممکن است به فرم انگلیسی آلوده شوند.”

وی دریافت که فاصله ویروس وارد جریان خون و طوفان التهابی که منجر به افزایش بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر می شود بسیار کمتر از نوع کلاسیک بیماری است که 3-5 روز کوتاه شد. من تخمین زده ام کوتاه باشد .

فرمانده ستاد کرونا پایتخت همچنین با اشاره به افزایش شاخص های بستری و سرپایی ، وضعیت تهران بسیار آسیب پذیر است. فراز و نشیب بیماری. “

وی خاطرنشان کرد که اکنون تعداد مولدهای پایه در تهران به 1.3 رسیده است. این تغییر نشان می دهد که ممکن است در آستانه موج جدیدی از بیماری قرار بگیریم. در تهران ، همیشه از نظر آماری رابطه مستقیمی بین پایبندی به اقدامات بهداشتی و تغییرات در بروز بیماری و تعداد مولدهای اساسی وجود داشته است.

دکتر زری گفت: افزایش تعداد بیماران مثبت و سریع مثبت نشانگر چرخش و حرکت ویروس در تهران بیش از گذشته است ، بنابراین باید توجه بیشتری شود.

او می تواند با اجتناب از اجتماعات و محیط های شلوغ و مناطق تحت پوشش بدون تهویه مناسب ، رعایت فواصل اجتماعی و پرهیز از مسافرت های غیرضروری در داخل و خارج از شهر ، میزان عفونت را کاهش دهد. من به چند مورد اشاره کردم.

فرمانده ستاد کرونا پایتخت تأکید کرد که استفاده از ماسک به تنهایی برای مقابله با بیماری کافی نیست ، مردم باید از حضور در فضاهای شلوغ و بدون تهویه مناسب خودداری کنند و فاصله اجتماعی را در نظر بگیرند. من تأکید کردم که وجود دارد.

با توجه به مورد ویروس جهش یافته انگلیس در تهران ، دکتر زری تأکید کرد: قوانین بهداشت باید با دقت بیشتری اعمال شود. گروه های آسیب پذیر باید با جدیت بیشتری به پروتکل پایبند باشند. این افراد باید از دو ماسک 3 لایه ای یا ماسک 3 لایه و ماسک پارچه ای استفاده کنند تا در صورت نیاز در یک مکان شلوغ خطر را کاهش دهند.

وی با اشاره به افزایش مرگ و میرها در گروه سنی 70 سال و بالاتر از این هفته در تهران ، وی امیدوار است که این گروه سنی مدت طولانی تری در خانه بمانند ، از ترافیک شهر اجتناب کنند و خانواده ها بتوانند نیازهای خود را برآورده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا