جامعه

کنترل دقیق زائرانی که زمینی از عراق به ایران برمی‌گردند

در دیدار رئیس هلال احمر با نمایندگان زیارت مکه مکرمه با مقام معظم رهبری در امر زیارت تاکید شد:

به گزارش مجله خانواده، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت مکه مکرمه، سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با دکتر پیرحسین کولیوند رئیس رد نیومون دیدار کرد.نحوه ارائه خدمات درمانی در سفر حج حرم مطهر صحبت کرد

رئیس شرکت رد شینگتسو اعلام کرد که آماده خدمت رسانی به زائران کاروان اعزامی به زیارت تحت نظارت زیارت مکه مکرمه و سازمان حج است که این مجموعه در اختیار زائران کشوری قرار می دهد. : زیارت و زیارت مکه رد شینگتسو با دقت و جدیت در بررسی وضعیت و انجام تست های حرفه ای زائر به زائران ایرانی در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین خدمت رسانی می کند.کشور زمینی.

نمایندگان زیارت مکه مکرمه و مقام معظم رهبری نیز از خدمات شرکت ماه نوی سرخ در حوزه زیارت و زیارت مکه و اقدامات انجام شده در راستای رسیدگی به آسیب دیدگان بلایای طبیعی قدردانی کردند.

نمایندگان ولی فقیه در امور زیارتی و زیارتی مکه مکرمه از توان کشور میزبان در ارائه خدمات پزشکی به زائران ایرانی و لزوم حضور فعالتر در صحنه بین المللی بهره خواهند برد و خواستار برنامه ریزی مناسب شدند. تبادل با کشورهای دوست و همسایه جمعیت هلال احمر. منو یاد یه زیارت میندازه

در این دیدار، مقام معظم رهبری زیارت و مسائل زیارتی مکه و نماینده آکاشینتسوکیشا نیز فعالیت های مرکز پزشکی زیارت مکه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نمایندگان حج و مقام معظم رهبری در امر زیارت اهداف و توانمندی های مشترک همکاری دو مجموعه را یادآور شدند و حجت الاسلام نماینده ولی فقیه در ماه سرخ و معزی مسلمان بین دو گروه هستند. وزارتخانه ها برای همکاری ابراز امیدواری کردند. موجب رضایت بیشتر زائران ایرانی در زیارت خواهد شد.

وی همچنین به سوابق زیارتی و زیارتی فقید مکه مکرمه با همکاری سرپرست شرکت ماه نو و تداوم همکاری با ستاد زیارت و زیارت مکه مکرمه و انجمن و ارائه خدمات به زائران ایرانی اشاره کرد.

کنترل شدید زائرانی که از طریق زمینی از عراق به ایران باز می گردند

در این همایش دکتر سید علی مرعشی-رئیس جمعیت هلال احمر-دکتر طاهر درودی-معاون حج و عمره مرکز پزشکی زیارتی جمعیت هلال احمر-و حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکنا الدینی و محمدحسین・ کوشنویس حضور داشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا