جامعه

کسب نشان عالی صلیب سرخ توسط جمعیت هلال احمر کشور

مجله خانواده/ همدان رئیس جمعیت هلال احمر ایران از اعطای بالاترین نشان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر (هنری دیویسون) به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

پیرحسین کولیوند روز شنبه 28 آذرماه در سفر یک روزه به استان همدان در تویسرکان با اعلام این خبر افزود: یک صدا در عزت ایران و جمهوری اسلامی ایران ایران را تشویق کردند.

وی در خصوص ارتباط بسیار خوب جمعیت هلال احمر ایران با شرکای بین المللی آن گفت: ما در سطح جهانی به نتایج خوبی دست یافته ایم.

آقای کریوند گفت:

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در امدادرسانی دیدگاه سیاسی و مذهبی خاصی ندارد و در صورت وقوع حادثه ای غیرمترقبه، همه افراد به یک اندازه از خدمات هلال احمر بهره مند می شوند، بی طرفی و مهمتر از همه جان مردم را نجات می دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در جلساتی با شرکای نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، موفق شدیم کرسی مدیریتی بین المللی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را در دفتر خود به نمایندگی از کشورهای مشترک المنافع که اکنون در ژنو مستقر است، به دست آوریم. منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا

کوری بند در ادامه حضور هلال احمر ایران در عملیات های بین المللی را موفقیت آمیز دانست و مراسم اربعین و حضور این گروه در خاک عراق را نمونه بارز کار داوطلبان هلال احمر دانست و از موارد زیر دفاع کرد. تعداد واحدهای امداد و نجات و پزشکی در عراق نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است و تعداد زیادی آمبولانس و خودروهای امدادی در سراسر عراق در حال تردد هستند، همراه با جاده ها و مراکز درمانی متعدد در محور حمل و نقل زائران که از جنوب غرب و غرب به عقب عبور می کند. ایجاد. مرز ایران و کربلا.

وی افزود: در محور نجف به کربلا نیز در هر 100 خط عمودی یک مرکز امداد درمانی ایجاد می شود که 6 بیمارستان عراق درمانگر هلال احمر در اختیار دارند و به زائران کشورهای مختلف از جمله هموطنان ایرانی خدمات درمانی رایگان ارائه می کنند. .

کولیوند در ادامه به تشریح دستاوردهای بین المللی این گروه پرداخت. هلال احمر کشورمان دارای زیرمجموعه های موفق بزرگی در زمینه تولید دارو، تجهیزات پزشکی، عصاره های گیاهان دارویی و صنایع نساجی است که محصولات آنها دارای مزیت های رقابتی در سطح منطقه ای هستند. من اینجا هستم. و ما خرید محصولات کشورمان را توسط مردم و کمیته صلیب سرخ که از محصولات ما برای ارسال کمک های بشردوستانه به کشورهای منطقه استفاده می کنند، تسهیل می کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در این خصوص ادامه داد: برای حمایت از حادثه پاکستان در سال جاری، شرکای بین المللی پتو و چادر امدادی را از صنایع نساجی هلال ایران خریداری و به قربانیان در پاکستان اهدا کردند.

کولیوند گفت: در مورد شهرستان تویسرکان ابتدا باید بر کاهش تصادفات رانندگی تمرکز کنیم تا اینکه شهرستان تویسرکان به یک الگوی موفق در کشور در زمینه پیشگیری از تلفات رانندگی تبدیل شود.

وی بیان کرد: ما در مسائل اجتماعی نیز درگیر هستیم، جوانان و نوجوانان انرژی خوبی دارند و این انرژی باید در جهت مثبت هدایت شود، بنابراین در موضوع کمک های داوطلبانه فعالیت قابل توجهی وجود دارد، تصمیم گرفتیم تعدادی از جوانان را آموزش دهیم. مردم کرد، جوانان سرمایه انسانی ما هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا