جامعه

کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم؟

آیا کهگیلویه و بویراحمد تاج انگلیس داشت؟

مجله خانواده / کهگیلویه و بویر رامادو رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: “تاکنون رفتارهای گاه به گاه در ایالت کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ناهنجاری در تاج انگلیس مشاهده نشده است.”

پرویز یزدان پناه در مصاحبه با خبرنگار مجله خانواده ، گفت: “با رعایت پروتكل بهداشتی ایالت و پرهیز از حضور در تجمعات تحت هر عنوانی ، امیدواریم كه دولت تاج انگلیس را نبیند. من این كار را می كنم.”
وی اظهار داشت: “در حال حاضر ، 135 بیمار مشکوک به عروق بیماری کرونا در بیمارستانهای کوفیگروجه و بویراحمد ، 35 نفر در بخش مراقبت های ویژه و 9 نفر در بخش مراقبت های ویژه وجود دارد.”
رئیس دانشگاه پزشکی یاسوجو اشاره کرد که: در 24 ساعت گذشته ، یک مورد تاج گذاری در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است و شمار کشته شدگان پرونده تاج گذاری را به 433 نفر رسانده است.
یزدان پناه گفت: وی افزود: “از زمان شیوع ویروس کرونا در کوفیگرویه و بویراحمد ، 24100 مورد ویروس کرونا ، یا 90٪ موارد ویروس کرونا ، بهبود یافته است.”
وی ادامه داد: امروز 704 نمونه در ایالت وجود دارد که 90٪ نمونه مثبت است و عمده موارد مثبت مربوط به شهرهای بویراحمد ، گچساران ، کهگیلویه و برمائی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سه شهر بویراحمد ، کهگیلویه و گچساران از زرد تغییر رنگ داده و اکنون در حالت نارنجی کرونا قرار گرفته اند.
یزدان پناه تأکید کرد: من به مردم کهگیلویه و بویراحمد گفتم که از طبیعی بودن عروق بیماری کرونا خودداری کنند ، از پروتکل های بهداشتی پیروی کنند ، تحت هر عنوان و دوره ای در جلسات شرکت نکنند ، ماسک بزنند و از نظر جسمی به شما توصیه می کنیم فاصله خوبی را رعایت کنید.
وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت تاج قرمز در برخی از شهرهای خوزستان ، مردم کهگیلویه و بویراحمد باید از سفر به این ایالت خودداری کنند و مردم در مناطق سردسیر این ایالت از سفر به شهرهای گرمسیری خودداری می کنند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا