جامعه

“کردکوی” شهر بدون کودک کار/ رشد ۴ برابری بودجه شهرداری کردکوی

مجله خانواده/ گلستان شهردار کردکوی گفت: خوشبختانه یکی از خوبی های شهرداری کردکوی این است که کودک کار ندارد و کردکوی را می توان شهر بدون کودک کار اعلام کرد و تکدی گری در این شهر وجود ندارد.

ابراهیم جهانی در گفت وگو با خبرنگار مجله خانواده گفت: همزمان با نظافت، المان ها را نصب کردم و گل کاشتم. این گیاه در شهر کدکای نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی از ساختار داخلی شهرستان کردکوی و سازمان نیروی انسانی خبر داد و افزود: متاسفانه شهر کردکوی در منطقه وضعیت ناخوشایندی دارد و اتوماسیون اداری نیز در شهر کردکوی اجرا شده است. کسانی که مایل به رفتن به بخش هستند به راحتی کار می کنند.

شهردار کدکی در خصوص اجرای پروژه های شهری نیز گفت: نیازسنجی انجام شد تا این پروژه بر اساس نیاز مردم اجرا و بهره برداری شود و نتیجه نیازسنجی محدود به مردم کدکی شد. نشان داده شده است. برای تفریح ​​و سرگرمی پس از خدمات شهرداری و در این راستا راه سلامتی قطر به طول دو کیلومتر ایجاد شد و این فضای خوب و استاندارد با استقبال مردم مواجه شد.

جرجانی گفت: شرایط ترافیکی در چندین نقطه از جمله میدان الانگلب نامناسب است و شفاف سازی شد. کردکوی شهری بدون چهار راه است و چهار راه اول با چراغ راهنمایی و تجهیزات لازم در میدان الانگلب کردکوی ایجاد شد. .. کردکوی باز می شود.

وی راه اندازی خانه فرهنگ را از اقدامات ما در کردکوی دانست که در این راستا خانه فرهنگ جوانان در کوردوکوی ساخته شد و فرهنگسرای دوم نیز در دست ساخت است.

شهردار کوردوکوی بودجه شهر کوردوکوی در سال 1400 را 25 میلیارد تومان دانست که در بدو ورود من حدود 10 میلیارد تومان بود و تلاش همکاران به 32 رسید. سال گذشته یک میلیارد تومان و 7 میلیارد تومان بیش از تعهدات بوده است.

جرجانی تاکید کرد که بیش از 12 میلیارد تومان از بدهی کردکوی به پیمانکاران و 5 میلیارد تومان تامین اجتماعی را تسویه کرده است. تومان در حوزه سرمایه گذاری است که 71 درصد از بودجه شهر 100 میلیاردی کردکوی بودجه عمرانی و 29 درصد بودجه جاری است.

کوردوکوی با ذکر آسفالت به عنوان بزرگترین نقطه ضعف شهرستان، ۱۴۱ هزار متر مربع راه آسفالته و ۱۶۰ هزار متر مربع معابر شهری نیازمند روکش، ۳۶۸ تن قیر برای بهبود این وضعیت است. با تولید 7000 تن آسفالت گرم به طور کامل به یک پیمانکار مشخص واگذار شد و 84 تن قیر مرتبط با بازآفرینی شهری نیز برای بهبود وضعیت آسفالت استفاده شد.

شهردار کدکای افزود: امسال 10 هزار تن آسفالت در سطح 70 هزار مترمربع کد کای با هزینه 15 میلیارد تومان وجود دارد. با این اقدامات یک سوم معابر این شهرستان روکش آسفالت و بیش از 40 راه روکش و آسفالت می شود.

جرجانی حقوق پرسنل و سربازی شهرداری کردکوی را به روز کرده است و خوشبختانه یکی دیگر از خوبی های شهرداری کردکوی عدم فعالیت کودک کار و تبدیل این شهر به شهر بدون کودک است، گفتم می توانم اعلام کنم. گداها نیز یکی از چیزهای خوب شهر Codecoy هستند و با حضور در خیابان می توانید متوجه شوید که Codecoy تقریباً از فعالیت های گدایی رها شده است.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا