جامعه

کارخانه سیمان دورود به صندوق توسعه ملی محیط زیست معرفی می‌شود

مجله خانواده/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: کارخانه سیمان دولورد به صندوق توسعه ملی محیط زیست معرفی می شود.

علی سالالوندو در نشست مشترکی که امروز 4 آذرماه در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با مدیران کارخانه های سیمان شهرستان دولورد برای رفع مشکلات زیست محیطی این واحد صنعتی برگزار شد، گفت: به عنوان یکی از صنایع اصلی ایالت، مناطق شهری باید با ارائه راه حل های مناسب و موثر، راه حل هایی را برای نگرانی های عمومی ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه فاز 3 این کارخانه با استفاده از دو الکتروفیلتر به صورت سری به دلیل نوسانات برق و ایجاد آلودگی ممکن است دچار شوک شود، گفت: . آلودگی معرفی صندوق توسعه ملی محیط زیست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از پیگیری لازم برای تامین گاز مورد نیاز این صنعت در ماه های سرد سال برای جلوگیری از استفاده از سایر سوخت های آلاینده هوا خبر داد.

در ادامه این نشست مدیرعامل یک کارخانه سیمان در شهر دولورد گفت: کارخانه سیمان دولورد به خوبی آماده پاسخگویی به الزامات زیست محیطی است و معتقد است که موظف به انجام این کار است.

ساکی افزود: پیگیری بخشی از اعتبارات ایجاد فاز 3 فیلتراسیون جدید سیمان را تامین می کند و با کمک صندوق ملی محیط زیست مشکلات زیست محیطی کارخانه های سیمان بیشتر رسیدگی می شود و در مدت زمان کوتاهی به طور کامل رفع می شود. زمان. بیش از 18 ماه.

به گزارش مجله خانواده، در پایان این جلسه مقرر شد کارخانه سیمان دولورد با همکاری و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان فاز 3 این کارخانه را برای جلوگیری از برق رسانی به مدت 18 ماه تمدید کند. انجام شده. کاهش تاثیر متناوب، تهیه فیلتر کارآمد برای این منظور و راه اندازی آن، رفع کامل نگرانی های عمومی در این زمینه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا