جامعه

چشمان عجیب این دخترجوان اشعه ایکس دارد+عکس

به گفته مجله خانوادهکشف اشعه ایکس نامرئی توسط فیزیکدانان آلمانی دنیای پزشکی را تغییر داده است. بعد از کشف این رادیولوژیست ، در حال پردازش این بیماری از اندام های داخلی بدن انسان مانند استخوان ها بهتر عکس گرفته و تصاویر داخل بدن انسان را که برای چشم انسان قابل مشاهده نیست ، به دست آورد. موارد نادر و شگفت انگیز بسیاری در جهان وجود دارد ، اما من از معاینه پزشکی یک پزشک دختر روسی متعجب شدم که با دیدن اشعه می تواند به راحتی اعضای داخلی بدن را ببیند .. بدن انسان مشکلات بیمار را به جای خود پزشک مشاهده کنید و گاهی اوقات تشخیص بهتری انجام دهید.

ناتاشا دمینکا روسیه متولد شد در سال 1987 ، در 10 سالگی ، متوجه شد که دید عجیبی دارد. او می توانست درون بدن انسان را ببیند. ناتاشا این کار را به طور تصادفی انجام داد و توضیح داد:

“یک روز ، وقتی در خانه با مادرم نشسته بودم ، ناگهان فهمیدم که نوعی بینایی در درون خود دارم. احساس کردم می توانم درون مادرم و درون بدن تو را ببینم. به او گفتم که می توانم آن را ببینم “من همیشه این بینایی را دارم که آن را چشم پزشکی می نامم و در عرض چند ثانیه می توانم تصاویر رنگارنگ بدن انسان را ببینم و تجزیه و تحلیل کنم. پس از آن ، داستان ناتاشا پر از دیگران شد ، و افراد بیشتری می دانستند.

ناتاشا

پزشکان پس از شنیدن داستان ناتاشا تصمیم گرفتند وی را معاینه کنند.به ناتاشا بیمارستان بچه ها به آنجا رسیدند و به او گفتند كه حركت كند. فرزندان و بیماری آنها را تشخیص دهند. در همین حال ، من توانستم داخل معده بچه ها را ببینم. وی توانست تشخیص نادرست برخی از پزشکان را با تصاویر کاذب اصلاح کند و بیماران سرطانی را با همان بینایی ببیند و آزمایشات نشان داد که این زن به جای سرطان ، یک کیست کوچک است. پس از چندین آزمایش ، پزشک تشخیص داد که زن واقعاً چه کسی را دارد. سرطان آلوده نیست بنابراین ناتاشا حق داشت.

ناتاشا در حال حاضر در بیمارستان برای تشخیص بیماران کار می کند. وی این کار را از سال 2006 انجام داده است. هدف این مرکز تشخیص صحیح و درمان بیماری با کمک ناتاشا و یک متخصص بسیار بزرگ در این زمینه است.

2004 ، ناتاشا برای آزمایش بینایی بریتانیای کبیر من به این آزمایش رفتم و موفق شدم جراحت و یک سال پیش آسیب شخصی تصادف او به راحتی می توانست او را در بدنش ببیند. آنها او را به یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند و شخصی را جلوی او قرار دادند.سپس ، از درون آن شخص ، فهمید که قبلاً چه کار کرده است. عمل جراحی وی گفت اکنون سنگ کلیه ، لوزالمعده بزرگ و کبد بزرگ دارد. مرد بلافاصله برای بازرسی به محل حادثه شتافت و متوجه شد که همه آنچه ناتاشا گفته درست است. البته تومور در روده او پیدا شد اما این خطرناک نبود.

خوشبختانه ، ناتاشا تا به امروز در بیشتر آزمایش های خود موفق بوده و افتخار می کند و دید منحصر به فرد او برای همه ثابت شده است.

دکمه بازگشت به بالا