جامعه

پیگیری پرداخت یارانه ۱۲۰ هزارتومانی به مردم توسط قالیباف

رئیس مجلس بر حوزه شورای اسلامی نظارت داشت و شب گذشته در منطقه امامزادیهیه در منطقه 12 شهر تهران برای پیگیری پرداخت 120 هزار یارانه توهمان مصوب مجلس نظارت کرد. با ساکنان صحبت کردم.

به گزارش مجله خانواده ، محمدباقر قالیباف با حضور در منازل ساکنان منطقه امامزاده یحیی ، گروه کم درآمد و آسیب پذیر ، با مشکلات و مشکلات مردم آشنا شد.

براساس گزارشی از شورای مشورتی اسلامی ، یکی از مواردی که رئیس مجلس در این زمینه نظارتی در تهران پیگیری کرد ، پرداخت یارانه 120 هزار تومانی مصوب مجلس برای این خانواده ها بود. واکنش منفی برای بهره مندی از این حمایت منفی بود.

در هنگام بازدید از سایت ، برخی از خانواده های ساکن در این محله تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند ، اما قالیباف می گوید که آنها علاوه بر کمک هزینه 120،000 اخیر ، فقط 45500 کمک هزینه دریافت می کنند. گفته به به تصویب کنگره رسیده اما حتی یارانه پرداختی به خانواده های ایرانی سال گذشته پس از افزایش قیمت بنزین را نیز دریافت نکرده است.

خانوارهایی را به سرپرستی زوجین مسن و زنان معلول و سایر خانواده هایی که به نظر می رسد تنها منبع درآمد و امرار معاش آنها یارانه است ، شامل می شود ، اما آنها می گویند که دولت فقط 45000 سخنران و نماینده مجلس تهران را یارانه می کند. گفت. این مبلغ 500 تومان به آنها پرداخت می کند و در این فاصله ، یک قسط وام یک میلیون تومانی مربوط به وضعیت عروق کرونا ویروس از این کمک هزینه کسر می شود.

در پایان این نظارت میدانی ، قالیباف بر لزوم بررسی موضوع و تعیین اینکه چه تعداد از افراد درگیر این موضوع هستند و چرا آنها از آن رنج می برند تأکید کرد. .. تأیید آنها را برای منافع آنها پیگیری کنید.

سرانجام سخنگوی مجلس گفت: دلیل اینکه ما همیشه تأکید می کنیم که باید موارد را تا مرحله آخر پیگیری کنیم ، شناسایی مسائل کاری است تا گزارش های ارسالی هرگز رضایت بخش نباشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا