جامعه

پیگیری برای حل مشکلات بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر/کمبود متخصص بیهوشی جبران می‌شود

مجله خانواده/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بخش های مختلف بیمارستان حضرت معصومه(س) آزاد شهر بازدید کرد.

دکتر سعید گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان امشب با حضور در بیمارستان حضرت معصومه(س) آزاد شهر از قسمت های مختلف این بیمارستان برای بررسی مشکل و مشکلات آن بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پایان این بازدید گفت: با توجه به محدودیت فضای فیزیکی در اورژانس بیمارستان حضرت معصومه(ع) آزادشیر، تصمیم بر آن شد تا فضای فیزیکی برای مواقع اورژانسی در نظر گرفته شود. اتاق دستور جلسه تعیین شد.

سعید گل فیروزی با اشاره به نبود متخصص بیهوشی در بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر، گفت: این موضوع بررسی شده و برای شب هایی که متخصص در این بیمارستان نبودند، جبران می شود، همچنین آی سی یو این بیمارستان فعال است. تصمیمی برای در نظر گرفتن فضای خاصی برای این بخش از سوی معاونت علمی دانشگاه علوم پزشکی گرفته نشده است و به زودی حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیمارستان آزادشایر می تواند بیمارستان تخصصی باشد، گفت: وزارت بهداشت بیمارستان تخصصی را از دستور کار خارج کرده است و با توجه به اینکه ساخت بیمارستان هزینه بر است، بیمارستان به سمت عمومی شدن پیش می رود. آنها در اکثر مناطق اولیه خدمت می کنند تا بتوانند نیازهای مردم شهرهای کوچک را در همه مناطق برآورده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پایان قول پیگیری موضوع را در بیمارستان حضرت معصومه(ع) آزادشیر داد و تاکید کرد: معایب بیمارستان حضرت معصومه (س) مانند کمبود فضای کافی و نداشتن سی تی دستگاه اسکن و آمبولانسی که فقط یکی دارد را به وزارت بهداشت معرفی می کنیم و برای رفع آنها اقداماتی انجام می دهیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا