جامعه

پیش بینی “نظام واره شغلی زنان” در برنامه هفتم توسعه

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برنامه ریزی برای نظام شغلی زنان در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش مجله خانواده انسیه خزعلی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از بیمارستان امام رضا(ع) اسلام شهر بازدید و از زحمات پرستاران قدردانی کرد. استقامت در شرایط سخت و نگاه مثبت و امیدوارکننده که به دیگران انرژی و نیرو می بخشد به درستی روز پرستار نامیده می شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، پرستاران را با صبر و حوصله همه مسائل را آسان کردند و گفت: صبر و استقامت پرستاران در دوران کرونا در چند سال گذشته نمونه ای از آن است که مقاومت کردند و جنگیدند. شهدا را باید یاد کرد جامعه پرستاری در این جهاد…

آقای خزعلی تصریح کرد: در هیئت دولت به طور ویژه به مشکلات و دوری پرستاران از خانواده اشاره شد و از زحمات آنان تقدیر ویژه شد و علاوه بر جهاد از شهدای امنیت در جامعه پرستاری نیز یاد می کنیم. سعی می کردند آرامش و سلامت روان را در جامعه حفظ کنند.

وی ادامه داد: یکی از درخواست های 15 ساله این پرستار به فضل الهی تعرفه خدماتی بود که در دولت سیزدهم اجرا شد. برنامه ریزی بودجه

خزعلی تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان زنان در تلاش هستیم تا ارتباط مستمری را برای شنیدن پرستاران به ویژه زنان پرستار برای یافتن راه حل هایی که وضعیت کار آنها را بهبود می بخشد برقرار کنیم و زنان پرستار را با مسئولیت های چند جانبه خود توانمند کنیم و در تلاشیم حمایت های لازم را برای آنها انجام دهیم. بعد راه حلی بیاندیشیم و ببینیم طبق قانون چه وظایف دیگری می توانند داشته باشند که مسئولیت خانوادگی است.

بر اساس اطلاعیه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، خزعلی ادامه داد: پیشنهاداتی از سوی بانوان برای بررسی نظام اشتغال در برنامه هفتم و امکان اجرای آن در قانون کار ارائه شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا