جامعه

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روزجهانی بهداشت محیط

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط ، از همه طرف های فعال در این زمینه به ویژه همکاران بهداشت محیط وزارت بهداشت ، کالج های پزشکی و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه تشکر کرد.

به گزارش مجله خانواده به گزارش وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به مدیر و سرپرست دانشگاه و دانشکده خدمات پزشکی و بهداشتی به شرح زیر است: ما برای همه پرسنل و تلاش های انجام شده در این زمینه ، به ویژه همکارانمان ، ارزش قائل هستیم. نقش بهداشت محیط در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، کالج های پزشکی و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها.

ابتکار فدراسیون بین المللی بهداشت محیط برای انتخاب شعار امسال “اولویت بندی سلامت محیط زیست برای جامعه سالم تر در دوران بهبود پس از کرونا” ، نقش و تقسیم محیط را به عوامل سیستم سلامت داده است. این فرصت ارزشمندی را در اختیار من قرار داد. کنترل همه گیر سلامت کرونا و حفظ و ارتقای سلامت جامعه در دوره پس از کرونا باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

با گسترش و پوشش حداکثری واکسیناسیون عمومی در کشور و نظارت دقیق و عالی بر بهداشت محیط و نیروی کار برای رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی ، وضعیت عمومی جامعه به تدریج و محبوب ایران می شود. باشد که کشور از نعمت های بزرگ برخوردار شود. از سلامتی

همچنین ، به احترام شهدای این عرصه که جان خود را برای مقابله با این بیماری همه جانبه فدا کرده اند ، از تلاش ها ، اقدامات و تلاش های همه کارکنان ، و از عملیات بهداشت محیط ما تا کووید -19. جنبش بزرگ و معتبر جهادی ، “آنها امیدوارند افزودن برگ زرین دیگری به افتخار آنها ، تجلیل از آنها و خدمت به مردم معتبر ایران موفقیت این عزیزان را افزایش دهد. من هستم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا