جامعه

پلیس از نخستین دقایق حادثه متروپل در صحنه حضور دارد / از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد

مجله خانواده/ خوزستان سخنگوی فرجا و معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر امور خارجه با بیان اینکه پلیس خوزستان از دقایق ابتدایی حادثه کلانشهر در صحنه حضور داشته است، گفت: قربانی. ”

سردار مدی حازیان در بازدید از ساختمان کلانشهر آبادان در جمع خبرنگاران گفت: “”

به گزارش مجله خانواده، وی افزود: تازه شروع است. “

سخنگوی فراجا ادامه داد: هر آنچه که برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان، ارتقای اقدامات راهنمایی و رانندگی، انتظامی و امنیتی و پشتیبانی بهتر با دستور ویژه فرماندهی نیروی انتظامی فراجا لازم است، تلاش مضاعف برای ایجاد هوشیاری آماده و به کار گرفته شده و آرامش در محل خواهد بود. از هیچ تلاشی برای تسریع روند مدیریت بحران و کمک به آسیب دیدگان دریغ نکنید.

سردار حازیان گفت: به نمایندگی از فرمانده کل کشور شاهد حادثه ساختمانی متروپل بودم و با پلیس تماس گرفتم و به خانواده داغدار تسلیت گفتم.

وی در پایان ضمن تشکر از شهروندان فهیم آبادانی افزود: از مردم می خواهم در محل حادثه حضور نداشته باشند تا عملیات امداد و نجات سریعتر انجام شود.

باید بگویم؛ پس از رسیدگی فرمانده کل قوا به پرونده آبادان و صدور دستور ویژه رسیدگی به وضعیت امنیتی و انتظامی و مسائل پیرامون این پرونده صبح امروز، سردار «حسین سیج» معاون مدیر عامل دین نیا و سردار «مهدی حاجیان» و فرجا به استان خوزستان رفتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا