جامعه

پرسپولیس صدرنشین است ولی ایده آل بازی نمی کند/ با این شرایط مقابل تیم های مدعی به مشکل می خورند

یک پیشکسوت پرسپولیس در حال گفتگو با آنا

یک کارشناس فوتبال کشورمان گفت:

اسماعیل هلالی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: در نیمه اول اوضاع خوب پیش نرفت و سرعت بازی پایین بود اما در نیمه دوم شیخ دیابات مهاجم پرسپولیس ظاهر شد و اوضاع خوب شد. در این بازی شرایط تغییر کرد و پرسپولیس با دو مهاجم بازی کرد. در نیمه دوم پرسپولیسی ها چندین موقعیت برای گلزنی داشتند اما شیخ دیابات تنها توانست یک گل به ثمر برساند. این دیدار با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید اما به نظر من این تیم همچنان برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند. مبارزه با بازی لیگ در این ایالت کاملاً دشوار است.

** پرسپولیس ایده آل بازی نمی کند

یک کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم مس کرمان پس از سال ها وارد اولین سال حضور خود در لیگ برتر می شود و از بسیاری از معیارهای مدعی عقب افتاده است. این شرایط باعث شد پرسپولیس نتواند به این تیم گل های متعدد بزند. این شرایطی است که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما نمی فهمم چرا این تیم پنج هفته است که بی نقص بازی نکرده است.

**در این شرایط پرسپولیس به جای پیشروی در حال عقب نشینی است

وی تاکید کرد: در بازی های پرسپولیس آن شور و شوق لازم را در بازیکنان ندیدیم و این می تواند در آینده مشکل ساز شود. پرسپولیسی ها در دیدار مقابل سپاهان تنها 10 دقیقه بازی کردند. کارکنان فنی باید تیم را با جزئیات تجزیه و تحلیل کنند، نقاط ضعف را بیابند و روی آنها کار کنند. فکر می کنم پرسپولیس در این شرایط بیشتر به عقب می رود تا جلو.

**بهترین بازیکن لیگ بهم ریخته است

وی خاطرنشان کرد: بازیکنی مثل دانیار اسماعیلیفال بازیکن خوبی است اما کار خود را خوب بلد نیست و گیج بازی می کند، اگر به او برنامه بدهید چون توانایی زیادی دارد می تواند نشان دهد. امیدوارم کادر فنی برنامه ریزی بیشتری داشته باشد و بازی بازیکنان را با دقت بیشتری تحلیل کند. در غیر این صورت با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. مطمئنا حریف منتظر نمی ماند و ما در نیمه اول به پرسپولیس گل زدیم و کار سختی خواهد بود.

** تعلیق لیگ تاثیر منفی بر پرسپولیس خواهد داشت

هلالی با بیان اینکه تعطیلی به ضرر پرسپولیس است، گفت: پرسپولیس تیم اول جدول است. در چنین شرایطی طبیعی است که تعطیلی ها و محرومیت ها گریبانگیر این تیم شود. تیم هایی که از فرم خارج شده اند و مصدومیت های زیادی دارند از این استراحت استفاده می کنند. البته من مخالف تعطیلی لیگ هستم به جز اینکه چند بازیکن ایرانی در تیم ملی بازی می کنند.16 تیم باید تعطیل شوند.تیم ملی بیشتر از بازیکنان لژیونر تشکیل شده است.بنابراین بازیکنان داخلی کمی هستند که به آنها داده می شود. فرصت بازی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا