جامعه

پایان خوشگذرانی‌های زن و مرد جوان با پول تقلبی در نازی‌آباد

زن و مرد به جرم صرف پول برای خرید تراول های تقلبی در بازار پرندگان نازی دستگیر شدند.

به گزارش مجله خانواده پس از تماس تلفنی بسیاری از بازرگانان در بازار نازی آباد مبنی بر مسافرت مردان و زنان با چک های جعلی و خرید میلیون ها دلار ، افسران پلیس نازی آباد خیلی زود در محل حاضر شدند. فهمیدم که زن چندین بار چک را ارائه داده است. جعل کنندگان با خرید میلیون ها لباس از بازرگانان فرار کردند.

سپس قربانیان به کلانتری فراخوانده شدند و از آنها تحقیق شد. همچنین از آنها خواسته شد در صورت مشاهده مجدد پلیس با پلیس تماس بگیرند. پس از مدتی ، مغازه دار با پلیس تماس گرفت و از وجود زن و مرد در مغازه کت و شلوار خبر داد و پلیس بلافاصله در محل حاضر شد و مرد را دستگیر و به کلانتری برد.

این افراد همچنین مورد بازرسی قرار گرفتند و در این مدت مبالغ چک تقلبی از آنها کشف و ضبط شد. آنها در بازجویی از پلیس اعتراف کردند که این کالا را با پول تقلبی خریداری می کنند و اعلام کردند که از اواخر آنلاین ماه هر شب برای خرید لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی با چک های تقلبی به فروشگاه بازار نازی آباد می روند. انجام داد آنها در سایت های خرید آنلاین با قیمت های تخفیف دار و ارزان قیمت می فروختند.

زنان و مردان نیز اعتراف کردند که پول را با قیمت کمتری از یکی از شهرهای غربی کشور که توسط پلیس حرفه ای تحقیق می شود ، خریداری کرده اند.

پس از تأیید خبر ، مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری اعلام کرد که تاکنون شش مظنون شناسایی شده و متهمان به همراه پرونده برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا