جامعه

پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزی نیازمند کارشناسان خبره است

مجله خانواده/ قم رشته های فعالیت ما در آموزش و پرورش متنوع است وزیر و مشاوران دبیران این رشته و ستاد همکاری آموزشی گفت: مدارس و شبکه های آموزش دانش آموزی آماده پاسخگویی به سؤالات دینی هستند، فضایی است که ایجاد شده اما وجود یک متخصص در یک مدرسه الهیات حرفه ای.

حجت الاسلام حمیدنیک زاد وزیر و مشاور دفتر تعاون در بازدید از مرکز پژوهش ها و پاسخگویی به سوالات شرعی حوزه علمیه در سخنانی گفت: ، والدین، معلمان و خانواده های آنها. بنابراین، مخاطبان بسیار گسترده و متنوع هستند.

وی حوزه های فعالیت ما در آموزش و پرورش را متنوع دانست و افزود: محتوای برنامه درسی، دسترسی به محیط آموزشی، قابلیت استفاده از کانون پرورش فکری، بستر مجازی شبکه شاد دارای فضای آماده، توانایی معلم و البته دانشگاه فرهنگیان. البته پاسخگویی به سوالات در مدرسه نیازمند حضور کارشناسان سمینار است.

حجت الاسلام نیکزاد ادامه داد: می توانیم از این توانایی ها برای مشاهده سوالات متون مدرسه و روحیه فکری معلمان استفاده کنیم، البته باید سازوکار آن مشخص شود.هوم.

وی بیان می کند: یکی از توانایی هایی که مرکز پژوهش و پاسخ به سوالات دینی می تواند وارد آن شود، کرسی آزاد اندیشی و نظریه پردازی است. باز هم در طرح «دیدوان» معلوم می شود که بحث توجه و پاسخگویی به سؤالات مطرح است. همچنین بستر مناسبی برای فعالیت های مراکز تحقیقاتی است.

نیکزاد گفت: “آموزش بستری عالی برای توزیع و انتشار سریع پاسخ‌هایی است که توسط گروه‌های کاری واکنش سریع در حوادث و فرصت‌های مختلف شکل می‌گیرد.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا