جامعه

ورزش و توجه به فرهنگ پهلوانی از برنامه‌های شهرداری است

اولین دوره مسابقات لیگ دازیبال برای دختران پرتلاش و دور دوم لیگ فوتبال جوانان آینده در تهران به میزبانی شهرداری های منطقه 12 برگزار شد.

به گزارش مجله خانواده ، به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهر تهران ، “امیر محسنی” مدیرعامل سازمان ورزش شهر تهران در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: منطقه 12 پایتخت مسائل فرهنگی با 250،000 نفر در مرکز است و بسیاری از جوامع درگیر آن هستند.
وی خاطرنشان کرد که این دو لیگ از دهه فرصت فجر آغاز شد و امروز (یکشنبه ، 31 مارس) میزبان فینال این مسابقات بود. در این مسابقات مناطق 2 ، 4 و 12 مقام های 1 تا 3 را از آن خود کردند. .. مخاطبان این مسابقات 8 تا 16 سال بودند ، پسران فوتبال و دختران داج بال بازی می کردند.

“علی محمد ساداتی” ، شهردار منطقه 12 تهران نیز با اشاره به اینکه ورزش آینده این کودکان را تغییر می دهد ، خاطرنشان کرد: “البته ، ما در این زمینه با انواع محدودیت ها روبرو هستیم ، اما همه اینها. تلاش ها امید را نشان می دهد. برای آینده این کودکان. “

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده سنی کودک و نوجوان تأکید کرد: در واقع توجه به موضوعات ورزشی و فرهنگ کشتی در سطح ورزش های مدنی یک برنامه در سطح شهر تهران است یکی از پایه هاست از.
به گفته شهردار منطقه 12 تهران ، چنین فعالیت هایی در سطح محله و شناخت استعدادها در زمینه های بهداشت عمومی و رفاه موثر است.

گفتنی است تیم های منطقه 2 تهران در مسابقات فوتبال کودکان آینده مقام اول و مناطق 4 و 12 تیم مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در مسابقات داج بال ، تیم های مناطق 15 ، 16 و 1 از 1 به 3 رسیدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا