جامعه

واریز آورده اولیه 27 هزار متقاضی مسکن نهضت ملی در قم

مجله خانواده/لاستیک معاون مدیرکل مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اولین واریزی 27 هزار متقاضی قمی در طرح ملی انتقال مسکن خبر داد.

به گزارش مجله خانواده، روح الله حسینی گفت: در فاز 6 طرح نهضت ملی مسکن 92 میلیون و 193 هزار متقاضی در استان قم با موفقیت ثبت نام کردند که تاکنون 86 درصد آنها ثبت نام کرده اند.

او اضافه کرد: تاکنون 30 هزار و 780 متقاضی اولین واریز پیامک را دریافت کرده اند و بر اساس آخرین گزارش، حدود 27 هزار نفر اولین واریز را با موفقیت انجام داده اند.

معاون مدیرکل مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در صورت عدم پرداخت در مهلت اعلام شده (15 روز)، ثبت نام متقاضی به رد درخواست تبدیل می شود. . .

حسینی درباره مکان و محل اجرای پروژه توضیحاتی ارائه کرد. تمامی متقاضیان فاز 6 و تعدادی از متقاضیان فاز 5 در زمینی به وسعت 560 هکتار تخصیص می یابند که به مرور زمان به طرح اضافه می شود.

وی با بیان اینکه ودیعه اولیه تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن 40 میلیون تومان است، توضیح داد: اولین واریز پس از دریافت پیامک با شماره حساب زمان واریز مرحله دوم 20 میلیون تومان مشخص نیست و متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی گفت: حدود 35 هزار واحد مسکونی در 560 هکتار زمین در حال ساخت است. برخلاف سایر شهرهای بزرگ که ساخت و ساز در شهرهای جدید صورت می گیرد، در کوم ساخت واحدهای مسکونی طرح حرکت ملی در محدوده شهر صورت می گیرد. در حال حاضر برای حدود 40000 متقاضی کمبود زمین وجود دارد و بازپس گیری زمین های تاریخ مصرف گذشته برای همه متقاضیان واجد شرایط مسکن ساخته می شود.

حسینی گفت:

معاون ساخت و ساز خانه در پایان گفت:

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا