جامعه

نیروی انتظامی در مقابله با مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکرد

فرمانده پدافند هوایی ارتش با ارسال پیامی این هفته را به پلیس تبریک گفت.

به گزارش مجله خانواده ، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد ، فرمانده نیروی پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام این هفته به نقل از ارتش ، به نیروهای امنیتی و انتظامی کشور تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا
فرمانده افتخاری پلیس جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ حسین اشتری

سلام؛
برقراری حفاظت از نظم ، امنیت و آرامش و آسایش عمومی ، که یکی از ماموریت های اصلی پلیس قدرتمند است ، استفاده از تمام متخصصان و نیروهای مسلح در تمام نقاط شهر عزیز است. تلاش و شجاعت ارتش کارکنان مسئول قابلیت های جمهوری اسلامی ایران و مرزهای آن هستند. آنها از جغرافیا و ارزش کشورهای اسلامی محافظت می کنند.

نیروهای انتظامی خادوم و جان برکف به لطف مکتب ماورایی Afrrubite (ع) دائماً به مهاجمان ظلم کرده اند ، مانند هشت سال رزمندگان مقدس و فداکار مشتاق دفاع مقدس. من دفاع می کنم. و بر هم زننده نظم و امنیت آنها از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند و همیشه نگران امنیت و آرامش مردم بوده اند.
بدون شک شکست این شجاعت و فداکاری توسط همه اعضای کشور نشان ایمان و اعتقاد قلبی به خدمات گرانقدر فرزندان غیور و سرسبز این قدرت است.

ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به شما و پرسنل پرتلاش این ارتش ، از همه پاسداران نظم و امنیت و خانواده های محترم آنها ، به ویژه خانواده شهدای ناجا ، به خاطر تلاش ها و افتخار گرانقدر و سخت کوششان تشکر می کنم. اقتدار و سربلندی همکاران عزیز را از خداوند متعال خواستارم. امیدواریم در ارتقاء امنیت ملی ، پاسداری از خون شهید ، موفق تر باشید و برای پیشبرد اهداف نظام مقدس افتخار و تلاش مستمر داشته باشید. جمهوری اسلامی تحت هدایت رهبران فرزانه انقلاب.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علیرضا جهانبک

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا