جامعه

نظرسنجی از دهه هشتاد و نودی های پایتخت برای تعیین نوع تفریحشان

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از برگزاری همایشی برای بررسی سال های 80 و 90 شهر تهران با توجه به نیازسنجی گردشگری و تفریحی جوانان خبر داد.

امیر قاسمی در گفت وگو با مجله خانواده. وی در خصوص تغییر نوع تفریح ​​برای نسل جدید و توجه به نیازهای گردشگری جوانان، افزایش مراکز گردشگری و تفریحی را با توجه به جمعیت ساکن در تهران و جمعیت شناور به طور قطع ضروری دانست. : تهران در حال حاضر دارای چهار گردنه کوهستانی و چندین گردنه رودخانه ای است که مدیریت شهری با افزایش آنها در راستای سلامت گردشگری تلاش می کند اقدامات موثری انجام دهد.

وی با بیان اینکه با الگوبرداری از چندین مجموعه تفریحی در برج میلاد تلاش می‌کند با جذب مخاطب در تمام نقاط تهران، تعداد «پارک‌های موضوعی» و «نمایشگاه‌های تجاری» را افزایش دهد. در راستای نیازسنجی جوانان و نوجوانان در دهه 80 و 90 با 22 منطقه همکاری کردیم تا با جوانان و نوجوانان در جهت ارتقای صنعت گردشگری محله خود جلساتی برگزار کنیم و با درخواست ها، نظرات و پیشنهادات از سوی آنها اقدام کنید. و شهر تهران

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: در نظر دارد با افزایش تعداد مجتمع‌های گردشگری در نقاط مختلف تهران، دسترسی آسان به آن را برای بازدیدکنندگان فراهم کند. البته این چشم‌اندازی است که در حال حاضر در حوزه گردشگری دنبال می‌شود و هدف ما این است که با استفاده از تجربیات موفق کشورهای اسلامی، «تهران شهر نمونه جهان اسلام» را محقق کنیم. آنها را در توسعه گردشگری پیاده کنید و نیازهای مخاطبان را برآورده کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا