جامعه

نرخ ناباروری در چهارمحال و بختیاری نگران‌کننده است

مجله خانواده/ چهارمحال و باکتیاری معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نرخ ناباروری چهارمحال و باکتیاری بالاتر از میانگین کشوری، نرخ ناباروری کشور 20 و نرخ ناباروری چهارمحال و باکتیاری 28 است که جای نگرانی است. .

انسیه خزعلی در نشست شورای اجرایی نیوزلند با چهارمحال در مقابل رئیس جمهور در روز 19 خرداد به موضوع فرار زنان و دختران از خانه اشاره کرد و گفت: .. “

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: در چهار محال و باکتیاری تعداد زیادی کارآفرین زن وجود دارد که 202 زن برنده جایزه در این ایالت از امکانات ورزشی مناسبی برخوردار نیستند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش ازدواج اجباری در چهار محال و باکتیاری مزیت محسوب می شود و 44 درصد پرونده های زناشویی منجر به صلح و سازش شده است. این یک مزیت است.

خزعلی با بیان اینکه نرخ ناباروری چهار محال و باکتریایی بالاتر از میانگین کشوری است، نرخ ناباروری کشور 20 و نرخ ناباروری چهارمحال و باکتیاری 28 است که این موضوع نگران کننده و نگران کننده است و مراکز ناباروری 48 درصد از موارد را درمان می کنند. مراکز بیماری نیاز به حمایت مالی دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده شالیزار با تاکید بر اینکه چهار محال و باکتیاری جزو اولین ایالت های مهاجر بوده است، گفت: این مشکل برای زنان مشکل ایجاد می کند و مسئولیت آن به عهده زنان گذاشته می شود.

وی در پایان تاکید کرد: توانمندسازی زنان خانوار در حوزه مشاغل خرد کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا