جامعه

نانوایی‌ها در صدر اخطارهای کرونایی/وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور

روزهای تاج گذاری صدها کشته دوباره برپا شده و هر روز در سوگ هزاران خانواده است. اما در این میان ، پایبندی به پروتکل های بهداشتی فراموش شده است …

به گزارش مجله خانواده وضعیت کرونا در این کشور جدی تر شده است ، به طوری که Covid-19 روزانه بیش از 300 هموطن را می کشد و تحمل بار شیوع همه گیر را برای کادر پزشکی غیرممکن می کند.

سطح انطباق پروتکل نامطلوب است

با این حال ، هنگامی که صدها کروناس از دنیا رفتند ، مطابق با وزارت بهداشت ، مطابقت پروتکل بهداشتی به 58.5٪ رسید ، که نسبت به دو هفته قبل بهتر است ، اما هنوز ناکافی است.

نقشه زیر میزان انطباق با پروتکل های بهداشتی در مناطق مختلف کشور را نشان می دهد. همانطور که در عکس مشاهده می کنید ، مطابقت با پروتکل های بهداشتی در مناطق سفید مانند یزد ، سمنان ، تهران و زنجان 66-76٪ است. ناحیه زرد دارای نرخ انطباق پروتکل سلامتی 56-65 ، ناحیه نارنجی 33-55 و ناحیه قرمز 32-38٪ است که نشانگر کمترین میزان انطباق است.

در همان زمان ، طبق گفته معاون وزیر بهداشت ، میانگین میزان مطابقت پروتکل بهداشتی مرکز ورزشی ، با حمایت مالی کالج پزشکی کشور ، از 18 تا 25 آوریل 65.67 درصد بوده است.

علاوه بر این ، میانگین میزان انطباق با پروتکل های بهداشتی در سالن های پذیرایی منطقه ای تحت پوشش کالج های پزشکی ملی 70.72 درصد بود.

متوسط ​​تهویه مناسب در اماکن عمومی در ایالت کشور در این مدت 60.41 درصد بوده است.

میزان استفاده از ماسک در ژاپن

در عین حال ، میانگین استفاده از ماسک در اماکن عمومی روستایی کشور 60.02٪ بود.

در این دوره ، متوسط ​​موارد مشاهده پروتکل های مسافت در اماکن عمومی روستایی 58.58٪ بوده است.

در همان زمان ، طبق گفته معاون وزیر بهداشت ، 3570807 مراکز پخت و پز ، توزیع و تأمین غذا ، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی ، براساس اقدامات انجام شده برای تقویت بازرسی از 18 تا 25 آوریل 1400. از این تعداد ، 289205. بازرسی شد

علاوه بر این ، 38908 مرکز از طبخ غذا ، توزیع ، تأمین ، مراکز فروش ، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی مطلع و به دادگستری معرفی شدند و 4416 از این مراکز پلمپ شدند.

بیشتر هشدارهای بهداشتی به نانوایی ها

از 18 تا 25 آوریل ، نانوایی ها ، رستوران ها و راهروها هر یک در جایگاه 1 تا 3 قرار می گیرند تا با هشدار ، فروشگاه های زنجیره ای ، دفاتر ، سازمان ها ، بانک ها ، سالن های پذیرایی و ورزش خود را به دادگستری معرفی کنند. در +10.

در مناطقی مانند صنعت ، کارگاه ها ، صنایع کوچک ، صنایع تولیدی ، نفت ، گاز و انرژی ، کشاورزی ، دام ، معدن ، ساختمان ، شماره گذاری و مراکز معاینه فنی هرکدام بیشترین هشدارها را به دادگستری دارند. من معرفی شدم. 18 آنها در 25 فورالدین 1400 دریافت کردند.

با این حال ، باید توجه داشت که تاکنون ، متخصصان بهداشت دو روش قطعی را برای جلوگیری از بیماری عروق ویروس کرونا قلب از طریق واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی شناسایی کرده اند. بنابراین ، رعایت پروتکل های بهداشتی بالا و نجات جان خود ، اطرافیان و هموطنان تا زمانی که به درستی در جامعه خود واکسینه نشویم ، باید عمل کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا