جامعه

موانع استفاده ازپلتفرم همسریابی “همدم”/پسرانی که حس”پیرپسر” شدن و دخترانی که “کسرشانشان” می‌شود

رئیس سابق کمیته دلبستگی های فرهنگی شورای عالی انقلاب های فرهنگی به سکوی جفت گیری “همراه” اشاره کرد ، که یکی از بهترین مطالعات علمی انجام شده و دارای روش عالی است. ثبت نام دختر ما ، نام روی این پلت فرم کسر آنها محسوب می شود ، پسران نیز در این بستر ثبت نام می کنند و استفاده از این مدل برای ازدواج به این معنی است که آنها “پیرمرد” هستند به نظر من این بدان معناست. متأسفانه اینها موانع فرهنگی است که در ذهن ما وجود دارد.

حسن بنیانیان در گفت وگو با مجله خانواده ، وی در مورد تشخیص اینکه ثبت نام در بستر “همراه” برای ازدواج “کسر آنها” محسوب می شود ، گفت: “این بستر باید با استفاده از صدا و سیما این سوء تفاهم ها را از مردم دریافت کند.” برنجزار. جوانان باید توجه داشته باشند که به این ترتیب دختران و پسران جوان می توانند زودتر ازدواج کنند تا بتوانند از این مکانیسم استفاده کنند.

در مورد نقاط ضعف این پلتفرم ، کارشناسان مسائل اجتماعی و فرهنگی گفتند: “به نظر می رسد مشکلی در تمرکز این پلتفرم وجود دارد و ما باید به اصول کلی پایبند باشیم. مدلهای دیگر باید با توجه به شهرهای مختلف ایجاد شوند تا چنین الزامات زیست محیطی در آن دیده شود.

وی گفت ، در عین حال ، مشکل اصلی ازدواج جوانان در حال حاضر یافتن فرد مناسب برای ازدواج نیست ، بلکه عدم تقاضای ازدواج است.

بنیانیان گفت: به طور کلی مشکلات اقتصادی ، عوامل فرهنگی و توسعه زندگی مدرن به این نتیجه نمی رسد که جوانان ازدواج خواهند کرد. پس از حل مشکل تقاضا ، مشکل انتخاب فرد مناسب برای ازدواج باید نهادینه شود. در نهادینه شدن اجتماعی ، از انتخاب های احساسی باید اجتناب شود. احتمال طلاق این نوع آشنایی آنقدر زیاد است که نقطه شروع انتخاب همسر نباید احساسی و خیابانی باشد.

رئیس سابق کمیته دلبستگی فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان سخنان خود تأکید کرد: ازدواج را می توان در آن ساختار ثبت کرد. روانشناسان افراد مناسب را به یکدیگر معرفی می کنند. مشکل اصلی ازدواج در این زمان ، یافتن مورد مناسب برای ازدواج نیست ، اما اگر این مهم انجام شود ، برخی از مشکلات ازدواج قابل حل است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا