جامعه

مهلت موسسان برای ثبت اطلاعات الگوی «شهریه» مدارس/حذف فوق‌برنامه‌های حضوری در شرایط کرونایی

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اواخر ماه ژوئن را مهلت ورود موسسین به مدل شهریه مدارس غیردولتی خواند و گفت: ما شهریه مربوط به هر مدرسه را منتشر خواهیم کرد تا بتوانید میزان هزینه پرداختی خود را به عنوان “شهریه” به مدرسه بپردازید.

چاریال هوراوندوند در مصاحبه با مجله خانواده با مجله خانواده مصاحبه کرد. وی در مورد آخرین فرآیند تعیین شهریه مدارس غیردولتی گفت: “ما الگوی شهریه مدارس غیردولتی را به ایالت اعلام کرده ایم. موسسان تا پایان خرداد تدریس می کنند. شاخص های تعیین الگوی هزینه باید تکمیل شود. آنها را برای ارزیابی و تعیین تکلیف به منطقه یا استان بفرستید. »کار نهایی باید به مدارس و سازمان های مردم نهاد داده شود.

“علیرغم این واقعیت که سازمانهای مدارس غیردولتی دارای الگوی شهریه هستند ، وی در نهایت نرخ نهایی شهریه را براساس بسیاری از ملاحظات مانند انعطاف پذیری جامعه در برابر افزایش قیمتها تعیین می کند. ما تصمیم خواهیم گرفت و هرکدام را اعلام خواهیم کرد ، اجازه دهید مردم می دانند که چقدر باید پرداخت کنیم. “

وی در پاسخ به این س ofال که آیا شرایط شریان ویروس کرونا و یادگیری از راه دور در معیارهای تعیین شهریه برای سال تحصیلی آینده لحاظ شده است ، چه کسی رئیس مدرسه و سازمان های مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش است؟ آموزش از راه دور در ایالت ممکن است برخی از فاکتورهای هزینه مانند هزینه آب ، برق و گاز مصرفی توسط مدرسه را کاهش دهد ، اما همچنین یک بستر آموزش ویژه و هزینه اینترنت را خود مدرسه تأمین می کند. در برخی مناطق ، هزینه ها می توانند افزایش یابد.

فرادوند ادامه داد: “هیچ تفاوتی بین بیماری عروق ویروس کرونا و غیر ویروس کرونا در آموزش در مقاطع مختلف وجود ندارد ، اما از برنامه درسی و معلمان مربوطه استفاده می شود.” علاوه بر این ، دشواری کار در زمینه آموزش الکترونیکی این است که اگر محتوای قبلی در یک ساعت ارائه می شد ، معلمان مجبور بودند چندین برابر بیشتر وقت خود را در فضای مجازی بگذرانند ، بنابراین هزینه به طور قابل توجهی کاهش نمی یابد. هزینه تحصیل باید پایین بیاید.

وی افزود: البته هزینه های تحصیل برای بازگشت به فعالیت های فراتر از برنامه درسی ، مانند برنامه های متمم و تابستان كه به دلیل بیماری عروق كرونر به دلیل كمبود دانشجو قابل اجرا نیستند ، قطعاً از شهریه خارج می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا