منتفی شدن انتقال دانشگاه خواجه نصیر به ساصد

شهردار منطقه 13 از لغو واگذاری بخش دانشکده دانشگاه کاجنسیل به سایت سازمان صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران (ساسد) خبر داد.

مرتضی رحمان زاده در مصاحبه با مجله خانواده ، وی با توجه به آخرین تحولات مبنی بر احتمال ادغام دانشگاه كاجنسیل در پادگانهای نیروی هوایی ، اظهار می دارد: دانشگاه کاجنسیل قصد دارد تا دانشکده خود را در سرزمین سدید ادغام کند و با وزارت دفاع توافق نامه ای برای به دست آوردن این زمین ها امضا کرده است.

وی در همان همایش ابتدا صریحاً اظهار داشت که در این مجموعه 16 هکتاری یک فضای سبز وجود دارد و می گوید ساخت فضاهای دیگر در آن برای منطقه بندی غیرممکن است. وی ادامه داد: از طرف دیگر ، شهردار تهران در مورد سرزمین سدید به وزارت علوم دفاع گفت و آنها را ترغیب كرد كه وارد سرزمین سدید نشوند ، كه این امر منتفی شده است.

رحمان زاده خاطرنشان کرد: مذاکرات دولت محلی با وزارت دفاع برای معرفی سناریوهایی مشابه 06 پادگان آغاز شده است. مجموعه Sassed 18 هکتار دارد که از این تعداد 2 هکتار برای پروژه احداث بزرگراه امریه هزینه شده است و هنوز 16 هکتار است. با عمومی شدن ، می تواند نقش مهمی در افزایش سرانه فضای سبز منطقه داشته باشد.

به گزارش مجله خانواده ، سازمان صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران (سعداد) در 16 هکتار از منطقه 13 و خیابان پیروزی مشغول طراحی و ساخت تجهیزات نظامی ایران است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا