جامعه

ممنوعیت ترددها و سفرها به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در ایام نوروزی

دستورالعمل های هماهنگی برای مدیریت و مسئولیت های سفرهای نوروزی در شرایط کرونا در روز پنجشنبه (5 مارس) توسط رئیس جمهور حسن روحانی ، رئیس کمیته تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه می شود و در جلسه بررسی شد.

به گزارش مجله خانواده ، در این چارچوب که توسط ستاد عملیات با مشارکت کمیته ای از ستاد ملی ضد کرونا تهیه شده ، کلیه ترافیک و سفر به شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است که پیش بینی می شود.

همچنین به کمیسیون بهداشت دستور داده شد که پروتکل های بهداشتی مربوط به مسافرت ، اسکان ، مراکز تفریحی و محیط کسب و کار را بررسی کند و اقدامات لازم را برای نظارت دقیق بر اجرای این پروتکل ها انجام دهد.

کمیسیون امنیت و اجتماعی ستاد عملیات و ستاد ملی کرونا نیز وظیفه دارد وضعیت مسافرتی این ایالت را تغییر داده و با آژانس هایی مانند پلیس ، میراث فرهنگی ، راه ها و وزارت شهرسازی برای مدیریت ترافیک هماهنگی کند. بدهکار تست کرونا مثبت است. متخلفانی که پروتکل بهداشت را نقض می کنند باید با نهایت دقت اقدامات لازم را انجام دهند.

در همین راستا ، رئیس جمهور با اشاره به تجربه به دست آمده در نوروز دوم مبنی بر اینکه کشور همزمان با سال گذشته از بیماری همه گیر کوید رنج می برد ، گفت:

دکتر روحانی تأکید کرد: “توصیه جدی کارشناسان ملی ، فعالان و مقامات بهداشتی این است که هیچ سفر غیرضروری به ویژه برای افراد در معرض خطر وجود ندارد و نگرانی های زیادی در مورد شیوع بیماری از سفرهای نوروزی وجود دارد ، اما جامعه. و با اتکا به مسئولیت و حساسیت مردم برای حفظ سلامتی ، او امیدوار است که با پیروی از دستورالعمل ها ، بتواند در ایام نوروز به شهرهای ایالت های آبی و زرد سفر کند.

رئیس جمهور ، با همکاری ستاد و کمیسیون بهداشت ، تمام جزئیات دستورالعمل های مربوط به تعطیلات نوروز را در برنامه های تبلیغاتی ، اطلاعات و آگاهی ها ، همانطور که مردم انجام می دهند ، مطلع ، آموزش و آموزش می دهد. ممنوعیت های رانندگی به شهرهای دارای چهار وضعیت را اشتباه نگیرید. آنها می توانند به تنهایی و با دقت برنامه ریزی کنند.

دکتر روحانی همچنین مامور همکاری با وزارت صدا و سیما و وزارت ارتباطات و فرهنگ برای استفاده از تمام توان رسانه های کشور برای پخش برنامه های پرنشاط مناسب برای تعطیلات نوروز از جمله نمایش فیلم و فیلم است. من جلسه را راهنمایی کردم. نمایش ها و کنسرت های آنلاین. ارائه می دهد.

“مقاومت ، صبر و حوصله مردم طی سال گذشته در برابر فشارهای شدید اقتصادی و شیوع تاج در تحریم ها قابل ستایش است. ما باید قدردان آنها باشیم.” موقعیت اجتماعی.

دکتر روحانی گفت: “ما از شدت فشارها توسط مقامات و دولت بر مردم می فهمیم ، و تمام تلاش های دولت این است كه ضمن حفظ كنترل تأثیرات اجتماعی و اقتصادی كرونا در زمینه جنگ اقتصادی تحمیل شده ، سلامتی را حفظ كند. همیشه عوارض جانبی در زندگی مردم ، و تمام اقدامات انجام شده در این زمینه همچنان فعال است.

رئیس جمهور گفت: “دولت و سایر دستگاه های واحد نباید درگیری های جناحی یا ترجیحات شخصی را كه فشار حاشیه ای یا بی ربط را كاهش می دهند و عواقب ناخواسته جنگ اقتصادی و تاجگذاری را تشدید می كنند ، مجاز دانند. باید هماهنگ شود و اقدامات منسجم انجام شود.”

دکتر روحانی پس از گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تصمیم ستاد ملی ضد کرونا برای ارائه سه بالاترین خدمات عمومی در زمینه سیستم عامل های دولتی ، با مسئولیت وزارت راه و امور شهری و مصوبات ادامه داد. دسترسی مجاز به سیستم عامل های تلفن همراه دولت و تسریع در اجرای مصوبات ستاد کرونا ، و گروههای کاری مختلفی در این زمینه برای نظارت بر اجرای مناسب تعیین شدند. ما این مصوبه را خواهیم گرفت و اقدامات اجرایی را انجام خواهیم داد.

رئیس جمهور بر لزوم نظارت دقیق بر وضعیت جدید ویروس کرونا و مداخله مناسب تأکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا