جامعه

ممانعت از ورود ۷۰۰ دستگاه خودرو به ساوه/ جریمه یک میلیونی ۱۲۶ خودرو

مجله خانواده / مرکزی فرمانده پلیس پس انداز گفت: از روز اول اجرای طرح محدودیت عبور وسایل نقلیه غیر ملی به داخل شهر ، 700 دستگاه خودرو از ورودی پس انداز برگشت داده شد و این وسایل نقلیه به سمت شهر هدایت شدند. اظهار داشت.

سرهنگ علی اکبر ایزآبادی عصر پنجشنبه ششم دسامبر در مصاحبه با مجله خانواده گفت: آنها خانه خود را داشتند ، مانع آن شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اجرای این طرح جذاب تر و فرهنگ سازتر است ، تلاش می شود اقدامات مقدماتی در برخورد با وسایل نقلیه مشکل دار اولویت بندی شود. ، به شرح زیر ادامه دارد. وسایل نقلیه غیر خانگی در حال افزایش است ، بیش از 700 وسیله نقلیه از زمان آغاز پروژه مسدود شده اند و 126 وسیله نقلیه مشمول قانون یک میلیون تومان هستند.

رئیس پلیس ، ساوه ، گفت: طرح ممنوعیت عبور و مرور از ساعت 9 شب تا 4 صبح به طور سیستماتیک اجرا می شود ، مأموران پلیس فیزیکی در شهر ، نظارت تصویری توسط دوربین ها و رانندگانی که اطلاعیه های مورد تأیید ستاد ملی کرونا را دنبال نمی کنند. رانده شده توسط یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی. دوربین مجبور می شود.

وی با تشکر از همکاری مردم و مشارکت مطلوب شهروندان در اجرای این پروژه گفت: “با همکاری بسیار خوب شهروندان ، مشکلی در اجرای این پروژه وجود نداشت. علاوه بر این ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مصوبه ستاد مبارزه با فساد اقتصادی کرونا را در شهر اجرا کنیم.

“از منظر نفوذ تاج منطقه ای ، برنامه هایی برای ممنوعیت ورود وسایل نقلیه غیر ملی به شهر ، همراه با مقررات جهانی ، بسته به شرایط قرمز ، نارنجی و زرد ، اول دسامبر وجود دارد. این ساعت از ساعت 7 صبح شروع شد و تا امروز ادامه دارد. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا