جامعه

مدارس ابتدایی در استان تهران به مدت یک هفته غیرحضوری شد

استاندار و رئیس ستاد مدیریت و مدیریت بیماری کرون استان تهران از نبود دبستان یک هفته ای و تعطیلی یک مهدکودک دولتی به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش مجله خانواده موسن منصوری، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مدیریت بیماری کرون در استان تهران اعلام کرد که به مدت یک هفته در مقطع ابتدایی غیبت می کند و مهدکودک های این استان را به مدت یک هفته تعطیل می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مدیریت این بیماری در استان تهران و شهرستان کنترل می شود و مقرر شده است مهدکودک به مدت یک هفته تعطیل و مدارس ابتدایی حذف شوند تا اقدامات احتیاطی برای مدیریت و مدیریت بیماری انجام شود.

استاندار تهران ادامه داد: بر این اساس تمامی مدارس ابتدایی شهر تهران از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه به مدت یک هفته غیبت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین تمامی مهدکودک های تهران از 13 بهمن ماه به مدت یک هفته تعطیل است.

منصوری ادامه داد: بدیهی است در صورت تشدید و شیوع بیماری عروق کرونا ویروس، محدودیت‌های جدیدی در استان تهران اعمال می‌شود و در گام بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، رییس اداره مبارزه با کرونا در تهران در نهایت از شهروندان خواست پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و واکسیناسیون سوم را رعایت کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا