جامعه

مجوز ۷ هزار استخدام جدید در وزارت بهداشت / پرداخت ۳ ماه کارانه معوق در هفته آینده

معاون برنامه ریزی توسعه منابع وزارت بهداشت ، کار و رفاه از دریافت 7000 پروانه استخدام جدید با بیان: “ما در تلاش هستیم تا ظرف چند ماه آینده بزهکاری کارکنان را به صفر برسانیم.”

به گزارش مجله خانواده ، سید کامل تقوی نژاد جلسه ای برای بررسی مسائل کارکنان وزارت بهداشت ، در مقابل جمعی از وزرای وزارت پرستاری و کارکنان سیستم بهداشت ، اعضا و اعضای آژانس بهداشتی تالار امام جواد (ع) است. برگزار شد: دکتر نمکی از روزهای نخست تصدی خود ، علاوه بر پرداختن به موضوعات مختلف برای بهبود کیفیت خدمات ، او همیشه در شرایط زندگی کارکنان وزارت بهداشت بوده است. نگران بهبود و خوشبختانه همراه اشراف در مسائل مالی ، بودجه و سیستم های برنامه ریزی ، دولت و پارلمان گام های موثری برمی دارند.

وی افزود: “اقدامات مناسب برای بهبود وضعیت کارکنان وزارت بهداشت ، بسته به ظرفیت کشور ، انجام شده است.” در مقایسه با چند سال گذشته ، وضعیت کارمندان وزارت گسترش یافته است. وضعیت منابع انسانی همیشه ایده آل و مطلوب نیست و هیچ فردیت یا سطح عملکردی وجود ندارد ، اما کشور اقدامات مناسبی را انجام می دهد.

معاون توسعه تجارت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: روز شنبه جلسه دیگری با وزیر بهداشت و جلسه دیگری با دکتر نواکت مسئول سازمان برنامه و بودجه در روز سه شنبه برگزار شد. داشته است. دکتر نواکتو به عنوان مدیر سیستم برنامه ریزی و بودجه ملی ، وضعیت منابع ملی را بالا می برد و برخی دولت ها در تلاشند تا کشورها و دولت های ایران را تحت فشار قرار دهند. هدف از افزایش تحریم ها و ایجاد محدودیت های بیشتر افزایش فشار است. این در مورد تشدید مردم و نارضایتی است.

مفهوم دروغین دشمنان ایران

به گفته وزارت بهداشت ، “از اولین روز انقلاب اسلامی ، با فشار بر آنها و اعمال مجازات بر آنها و دولت ، تصورات غلط کسانی که علیه کشور و دولت ایران توطئه کرده اند ، تقویت شده است. برای ایجاد شکاف بین آنها بود “و به رژیم جمهوری اسلامی تبدیل شد ، اما روزی که آنها اشتباه کردند و آشوب و آشوب در خیابانهای تهران را پیش بینی کردند و حتی انتقادات را نسبت به احتمال وجود آن منحرف کردند. در خیابان های ایالات متحده ، دولت استکبار با مردم و معترضان خود رفتار تندی دارد ، در حالی که دولت مهربان ، پیوندهای غیرقابل حل را به مردم القا کرده است.

آقای تهابی نژاد در مورد درآمد دولت گفت: تحریم های فروش نفت واضح است و کسانی که در حال حاضر واردات دارو به ایران را محدود می کنند اجازه نمی دهند پول از فروش نفت به کشور بازگردانده شود و در بخشهای مورد نیاز استفاده شود. این ظالمانه ترین اتفاقی است که در کشور ایران می افتد.

سیستم پزشکی از اولویت های دولت است

“به عنوان یک نگرانی برای همکاران در سیستم بهداشت ، پاسخ دولت به درخواست وزیر بهداشت از نظر حقوق ، قوانین اداری و مقررات برای بهبود وضعیت کارکنان در اولویت قرار دارد. و باید بگویم. “و این شرایط به ما کمک کرد تا برخی از مشکلات را در زمینه بهداشت حل کنیم.

معاون مدیریت ، توسعه ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت به ما یادآوری کرد: هر ساله ، برخی از منابع وزارت بهداشت به عنوان منبع تأمین اعتبار برای اجرای یارانه بسته تحول نظام سلامت ارائه می شد ، اما از ابتدای سال ، یک واقعیت واقعی از این محل متوجه نشده و در حالی که دولت تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داد ، برخی از بخشهای جامعه مانند بیکاران نیز باید مورد حمایت قرار گیرند.

10 هزار نفر توسط وزارت بهداشت استخدام شدند

فعالیت 119 بیمارستان تا سال آینده

تاکووا نژاد خاطرنشان کرد: تا سال آینده و پایان دولت ، بیش از 1921 پروژه پزشکی انجام خواهد شد ، از جمله 119 بیمارستان جدید که حداقل به 44000 کارمند نیاز دارند. از نوامبر سال گذشته ، وزارت بهداشت 10 هزار کارمند به کار گرفته است که نتایج آن قرار بود در ماه مارس اعلام شود ، اما به دلیل رواج مراسم تاج گذاری در کشور ، هیچ بستری در دانشکده پزشکی وجود ندارد. در فرصت بعدی ، مراحل اداری برای آنها انجام شد و تا حدود دو ماه پیش ، بیش از 93٪ آنها استخدام و استخدام شدند.

26٪ از درآمد دانشگاه مربوط به مسائل پرسنل است

وی افزود: “به غیر از مجوز 10 هزار نفر ، 2 هزار و 284 مجوز از سال قبل باقی مانده است و آنها در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر كشور جمع آوری شده اند و روند جذب آنها در حال انجام است.” در حال حاضر ، 51٪ اعتبارات دانشگاه از درآمد خصوصی و 26٪ از درآمد خصوصی از طریق پرسنل تأمین می شود.

صدور مجوز برای 7000 کارمند جدید

تگ وینژاد افزود: “پس از استخدام 3000 نفر كه در آزمون سال گذشته شركت كردند و نمرات آنها تأیید شد ، داوطلبان در دستور كار قرار خواهند گرفت ، لیستی از این افراد استخراج و به دانشكده های پزشكی سراسر كشور ارسال می شود.” انجام خواهد شد. ” 7000 مجوز اشتغال اضافی صادر می شود که روش توزیع و جزئیات آن را در دانشگاه به شما اطلاع می دهد.

درآمد دانشگاه را از 120 به کمتر از 300 میلیارد دلار کاهش دهید

معاون توسعه بهداشت ، منابع و برنامه ریزی وزیر بهداشت تأکید کرد: درآمد دانشکده پزشکی در ژانویه گذشته حدود 120 میلیارد تومان بود ، اما درآمد کل آنها در مارس ، آوریل و مه 300 میلیارد بود. با پیشنهاد وزیر بهداشت به رئیس جمهور و با تأیید و تأیید مقام معظم رهبری ، تصمیم به حل مشکل دانشکده پزشکی با پرداخت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه دانشگاه ملی به کمتر از تومان کاهش یافت. من کردم. فقط 30٪ از این منابع برای 13 شعبه تأمین دارو است. ، واکسن ها ، تجهیزات حفاظت شخصی ، تجهیزات بیمارستان ، تجهیزات مرکز بهداشت ، پاداش ، بازیابی درآمد دانشگاه و … اختصاص داده می شود.

هفته آینده پرداخت تعویق سه ماهه

آقای تگ وینژاد افزود: “از این محل ، تفاهم نامه ای با دانشگاه امضا شده و تاکنون 5.4 تریلیون ین تومان ارائه شده است.” یک سال پیش ، همکار من “حجم کار روستایی” عقب مانده 22 تا 24 ماه بود ، اما خوشبختانه امروز کمتر از 10 ماه است و 2.6 تریلیون نفر امروز به آن اختصاص داده شده است. من خواهم. ما پرداخت می کنیم و تلاش می کنیم تا آنجا که ممکن است پرداخت ها را تمدید کنیم.

وی گفت: بزهکاری ادعاهای کالج علیه م institutionsسسات تأمین اجتماعی 14 ماه بود ، امروز به صفر رسیدند و اگر دانشکده پزشکی لایحه جولای را برای تأمین اجتماعی ارسال کرده بود ، البته من آن را دریافت می کردم. “

معاون توسعه ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ، کار و رفاه تاکنون اشاره کرده است. تا به امروز ، با مشارکت نهادهای مختلف ، جلسات زیادی برای تهیه دستورالعمل های شهدای کادر بهداشتی برگزار شده است. و دستورالعمل ها به زودی اعلام می شود.

درخشش نیروی سلامت و مدال افتخاری آن

وی گفت: در شرایط ویژه فعلی ، نیروهای بهداشتی و کارکنان بهداشتی در مبارزه با کرونا درخشش خوبی دارند و به گفته مقام معظم رهبری باعث افتخار کشور هستند. بزرگترین و مهمترین مدال بر روی سینه ستایش مکرر مقام معظم رهبری است که از تلاشهای طرفداران سلامتی خود خرسند است.

تقوی نژاد تأکید کرد: دولت سخت تلاش می کند تا حداکثر حمایت را از بخش بهداشت ارائه دهد. همچنین ، هنگام تجهیز فضای نقاهت در مدت زمان بسیار کوتاه ، 40000 تخت توسط کمک های خیرخواهانه ارتش و خیرین آماده شد و مدیران سیستم بهداشت با اطمینان کارهایی را در رابطه با مدیریت تاج و سایر نهادها انجام دادند. و شاهد همکاری وزارتخانه ها و سازمان ها و برخی دستورات مهم بود. ما از طرف رئیس جمهور به مدافعان بهداشت کمک کردیم.

مشکلی در تأمین اجتماعی نیست

معاون توسعه تجارت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین نهادهای مختلف وجود دارد. به عنوان مثال ، سال گذشته ما به درخواست وزارت بهداشت حدود 1.45 تریلیون تومان از یک سازمان تأمین اجتماعی بی سابقه دریافت کردیم ، اما اکنون این سازمان هیچ مشکلی و اختلافی ندارد و از سال گذشته دکتر ایکی به ویژه دو نکته مورد تأکید قرار گرفت یکی پرداخت مطالبات نظامی و دیگری پرداخت هزینه داروها و تجهیزات پزشکی.

در ماههای آینده بزهکاری را به صفر برسانید

“هدف و تلاش ما با سازمان برنامه و بودجه این است كه ظرف دو یا سه ماه آینده بزهكاری كارمندان حذف شود و طی چند روز آینده این بزهكاری به صورت سه ماهه پرداخت می شود. ، این حق همکاران ما است. “ما معتقدیم که انصراف از اضافه کار نیز درخواست و تأکید وزیر بهداشت و رفاه است و وظیفه ما این است که این مسئله را حل کنیم.

اصلاح سیستم پرداخت در دستور کار است

تگ وینژاد گفت: “اصلاح سیستم پرداخت دستور کار ما است و پرداخت ها در یک چارچوب ساده به صورت آزمایشی در چهار کالج پزشکی کشور انجام می شود ، اما تحقیقات بیشتری لازم است و برنامه قاصدک کنار گذاشته می شود.” خواهد بود. “

پرداخت های ویژه فوق العاده به متخصصان مراقبت های بهداشتی در ماه های آینده

به گفته معاون توسعه تجارت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ، ویژه ویژه ماه های آینده و تا پایان سال شامل و هزینه نیروهای بهداشتی خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا